• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Ab fab

Billiga o snygga. Perfekt combo!

Linum: höstfärger är ju så vackra. O med murgrönan som genomgående tema blir det riktigt snyggt. Kan man inte trä rönnbär på en tunn tråd o vira runt buketten? Du kan få plocka murgröna i min trädgård

Carma
    Nu gäller det bara att övertala min vännina att jobba ordentligt så att det blir bollar. En boll på en hög pinne på varje bord hade varit snyggt tror jag.

Tezz
    visst har frisör larviga namn. jag fattade verkligen inte varför man döper en salong till titanic... vem vill se ut som ett sjunket skepp i håret...

• TezzAmore

He,he! Ja, namnet Salong Titanic är verkligen ett lågvattenmärke i frisörbranchen! hahaha! (jag vet, det skämtet gjorde ooont så dåligt de va!)

• Linum

Undrar om man kan "färja" håret på salong titanic *asgarv*

Risken är kanske att man drunknar när man tvättar ur färgen igen...

• TezzAmore

Linum: Den var klockren!

• Linum

Lykke07: Fullträff! Rönnbär på snöre blir ju jättefint! Tack för tipset.

• Ab fab

fniss... inte visste jag att ni var sådana ämnen för att bli ståuppare

Linum-va kul att du gillade den idén. Det borde ju inte vara så svårt att lösa. Rönnbär är väl inte så hårda hoppas jag

• Nides

hallå hallå....
    gud vilken väder.. såååå skönt att man är ledig idag!
    Att "färja" håret...
    Sitter här med en av mina tärnor och planerar kvällen innan. guuuuuuuuuuuuuuuud va roligt..
    thi thi

• Carma07

Nides: Vad skönt och vara ledig en sådan här dag.

• bauti

jjjjjjjiiiiiippppppppppiiiiiiiiiii!!!!!!
    vilket underbart väder. (tyvärr så kommer slasket efter)

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?