• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Fröken Malm

Hahah!

Jag som gifter mig först har inte ens bokat.......Vi ska bestämma bröllopsresa först. Tex om vi ska åka iväg tidigt på söndag morgon så tycker vi att vi likaväl kan sova hemma......

• Ab fab

nej vi har inte bokat något. vi bolalr fortfarande idéer men inget bestämt

carma- bra att det kommer till nytta (ja idéerna alltså*s*)

• Carma07

Nides: Vi har inte ens börjat kolla på hotellrum ännu. Jag bara letar information och tips här Men det är ju en bra början.

• Nides

Det känns ibland att jag borde ha hunnit med lite mer...*suck* och samtidigt så känns det som att man inte ska börja alldeles för tidigt. K L U V E N!!!
    Känner inte ni så?

• Carma07

I början fick jag nästan panik över allt man skulle och ville göra fastän det var nästan ett helt år kvar. Nu har vi fått lägga allt på is tills vi är inne i huset och får mer koll vår budget och helt plötsligt så känns allt så långt borta och att jag har all tid i världen på mig. Vi har ju gjort det viktigaste iaf, präst och lokal.

• Fröken Malm

LUUUUUUUUUUUUUUGN!

Sen när man bokat allt: Lokal, kyrka/vigselplats, catering, frisör, fotograf DÅ kommer det kännas som om planeran ligger på is ett tag, eftersom de inte finns så mycket att göra.

Vårt nästa projekt är att fixa med inbjudningar.....

Stressen kommer nog komma månaden innan, när man ska fixa med festhäften, bordsplacering, bestämma vigselprogram..........

• Carma07

Det enda som jag känner lite panik över just nu är att jag inte börjat kolla på frisör. Det verkar också vara något som man ska vara ute i god tid med. Jag hoppas ändå att det räcker att börja jaga i januari

• Nides

Saken är den är att jag har inte bestämt hur vi ska vigas. Typ det viktigaste. Bra va??
    Måste bestämma oss!!

• Nides

Jag hoppas ju på att en kompis ska kunna fixa mitt hår, hon är frisör. men hon bor i västerås. Så jag vet inte om det blir så bra. Jag få ta och prata med henne!

• TezzAmore

Nides: Vi har inte heller bokat hotell än. Jag har inte bokat frisör heller... har ingen aning om vart jag ska vända mig!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?