• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Carma07

Angående bröllopsmässa på svenska mässan så har jag läst här på BT någonstans att det inte kommer att bli någon till våren. Typiskt nu när man skulle vilja gå på den.

• Linum

Jag kommer också ihåg alla namn, men jag kommer nog inte ihåg vem som hette vad... typiskt mig... fast när jag tänker efter lite kommer jag nog ihåg alla utom bauti... f*n...
    Snälla någon - första bokstaven i hennes riktiga namn. Jag skäms annars

• Nides

C...
    I fall man skrev hennes nams på mobilen så stavade mobilen det bauti!

• Linum

Ha ha!

Tack nides! Nu vet jag vad hon hette!

• bauti

Hej tjejer!!!

Nu har ni mail!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• bauti

Jag hoppas att alla fått ett. Annars har jag skrivit fel adress.
    Har varit på landet i helgen, därför min från varo här.

• TezzAmore

Nides: Jag har gjort en sida på weddingannouncer, men den är tyvärr hemlig än så länge. Vi har ju inte frågat folk om de vill vara bestman och tärna och då har sambon och jag kommit överrens om att inte visa den för någon förräns vi gjort det.

Jag gick nog hemåt vid halv 1, men bauti var nog kvar ett tag till och svängde de lurviga på dansgolvet!

• bauti

jag ramlade in här hemma vid 6-tiden, sa ialla fall min darling.

• Ab fab

började leka med Weddingannounser också men R tyckte det var allt för pretto med hemsida så det blir nog ingen.

Sexsnåret... WOW.. nu kände jag mig jättegammal.

tack för mejl.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?