• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Good mörrrning tjejer!

Det var jättekul att ses igår! Fattar inte att tiden bara flög iväg, men den tenderar ju att göra det när man har trevligt!

Vi måste ses innan jul, och hittar vi inget bra ställe kan vi alltid dricka glögg och prata bröllop hemma hos mig.

Nu skall vi åka på bröllopsmässa i Billdal (Green Dream eller vad det nu hette)

Ha det!

• Carma07

Hej på er igen!!

Håller med Linium. Jättekul att ses igår. Att ses igen innan jul låter kul.

Bröllopsmässa i Billdal har jag alldeles missat. Likabra kanske eftersom jag egentligen inte har tid med det.

Ha en fortsatt bra helg.

• Nides

Hej tjejer...
    Verkligen kul att träffa alla. Tiden bara flög iväg ju, hade tänkt att jag skulle vara hem senast kl 22.00. Men var hemma långt efter midnatt.

Håller med Er, vi borde absolut träffas innan jul eller tidigare, och vi kan vara hos oss oxå, eller någonstans lugnare. så vi kan höra varann lite bättre.

Ha en fortsatt trevlig lördag kväll!!

Kramizar

• Ab fab

Ja det var kanontrevligt. O tiden bara sprang iväg. Jag hänger gäran på igen, det skulle vara riktigt kul.

Nu skall jag bara komma ihåg vem som var vem o vem som hette vad till vilket nick Minne som ett katrinplommon....

Spännande att höra om hur bröllopsmässan var. Själv har jag varit kultursnobb o tittat på Picassoutställningen på Konstmuseet

• Linum

Bröllopsmässa i Billdal =
    -två tårtor
    -fyra svindyra buketter
    -en ful klänning
    -en spetsbehå med tillhörande string (!)
    -liten pyttemonter med Wedding Teams foton och papper
    -ett stycke florist med PMS
    ...

Köttbullarna på IKEA var goda idag också!!!
    *asgarv*

• Nides

Lykke;
    Oh, hur var picassoutställningen??
    Har velat gå så himla länge nu men har hunnit ännu?!

Linum;
    Skönt och veta att man inte missat nått!
    Var det nått som var bra?

• Linum

Köttbullarna... ; )

Buketterna var jättfina och ganska udda.

• Nides

Linum:
    Vem var det som hade gjort buketterna?
    Var de dyra??

• Linum

Buketterna var gjorda i butiken (Green Dream) som ligger vid Hemköp i Billdal. De kostade mellan 1500-2200 kr. De var ganska fina faktiskt.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?