• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Jag har varit där på After Work en gång och då hade de en texmexbuffé...

• Fröken Malm

Linum,

Är du med i VV? Det är jag, så jag ska nog äta innan jag går dit...hehe! Och pimpla rödvin istället! haha

• Carma07

Buffé och billigt öl låter bra

• Linum

Fröken Malm:

Jag betalar inte för att väga mig, men min m2b har varit med för några år sedan, så vi har allt man behöver hemma. Vi gör en gemensam insats så här 11 månader före bröllopet. Känns fint!

Tur att de har sallad på hrc!

• Nides

Ska på intervju imorgon, så jag hoppas på att ha lite mer att fira på fredag. Är så himla nervös. Vill verkligen ha det här jobbet.

Ser verkligen fram emot fredagen. Ska bli kul och se vad alla heter i verkligheten.

Nu ska jag jobba vidare. thi thi

• bauti

Nides
    Du får en lyck till spark från mig. Håller tummarna att du får jobbet

• Nides

Man ska väl inte tacka så du får en

• Stefans fästmö

TezzAmore

Ingen fara, det var inte så jag tog det heller! :) Menade bara att m2b får "stå ut med" att jag går på bt-fikor, men helst när inget annat är planerat... :) Jag är inte så pysslig av mig så det skulle nog verka konstigare om jag sa att det var en pysselkväll! ;) :D

• bauti

Jag har sagt till min m2b att jag skall på BT träff. Han tycker det e kul (antagligen för att han slipper höra allt tjat om bröllopet).

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?