• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Ab fab

God morgon.
    Tiden går fort- det är ju redan på fredag vi skall fika

Om jag kommer ihåg, skall jag ta med mig mina planeringslistor. Det skall bli kul att bolla idéer med er!

• bauti

Jag vågar inte köpa bröllopstidningar (men står i affären och tjuv blädrar). Har det mesta klart i huvudet hur det skall se ut. Rädd för att jag skall ändra mig å få ett h-vete med Mr beslutångest.

• jessa.c

hej svejs, kommer inte ifrån på fredag synd som fan rent ut sagt, men kort m folk på jobbe ha jättekul skall tänka på er

• TezzAmore

***BRÖLLOPSAFTERWORK!!***
    Hard Rock Café 27/10, kl:18.00.

Lykke07
    Linum
    carma07
    fröken Malm
    TezzAmore
    bauti
    Nides
    Stefans fästmö (kanske)

Inga fler som ska med?

**PUFFAR**

• Stefans fästmö

Jag kan tyvärr inte heller... Några vänner som vi inte har träffat på länge bjöd över oss på middag, och jag "kan" inte riktigt säga att jag ska på bröllopsplanerarfika... Men jag hoppas jag komma nästa gång!

• värmlandstjej

Hej Jag skulle tycka det vore jätte kul att träffas, är det för sent att anmäla sig?

• Ab fab

Inte alls försent att anmäla sig. Va kul att du vill hänga på!

• TezzAmore

***BRÖLLOPSAFTERWORK!!***
    Hard Rock Café, Fredag 27/10, kl:18.00.

Lykke07
    Linum
    carma07
    fröken Malm
    TezzAmore
    bauti
    Nides
    värmlandstjej

Inga fler som ska med?

**PUFF**

• TezzAmore

Stefans fästmö: Jag förstår att du inte vill säga att du ska på bröllopsplanerarfika. Det ville inte jag heller så själv så har jag sagt att jag ska träffa några tjejer som tycker om att pyssla och att vi ska utbyta pyssel och vin/sprit-tips!

• Ab fab
    jag har inte sagt nåt heller, inte ens till den blivande... lite fånigt men tids nog blir det ju offentligt
Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?