• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Ab fab

jag har aldrig varit på hard rock på en after work, men på andra /tredje våningen brukar det vara lite lugnare annars. jag ringer o kollar med dem dagarna före om de kan fixa bord o så

• TezzAmore

Linum: Längre in finns det gott om platser och även på andra våningen! Dessutom brukar det inte vara så jättemycket folk där vid 18-tiden (iaf. inte de ggr. som jag varit där vid den tiden) om det inte händer något speciellt. Kan inte se att de ska vara något speciellt just den 27/10 på deras hemsida heller. Sist jag var där hade dessutom en helt ok tacobuffe!

För att vara på den säkra sidan kan man ju ringa innan och kolla! Kanske är det så att man bara kan boka bord om man ska äta där. Men om man berättar att det är ett gäng blivande brudar kanske de hjälper till?!?

Annars har jag inga andra förslag på ställen som det är lugnt. Tror inte att det är "lugnt" någonstans i stan helgen efter löning heller...

• TezzAmore

lykke07: Det står på deras hemsida "för att garantera era platser vill vi ha er bokning minst en vecka innan". Fast det kanske bara gäller om man ska äta middag också! Säg till dom att det är ett glatt gäng med blivande brudar så kanske de blir lite extra hjälpsamma!

• Ab fab

eller så vill de sätta oss långt bort eftersom de vet att vi kommer att prata mycket

• TezzAmore

Fast det gör väl inte så mycket om vi hamnar långt bort? Det blir kanske lite lugnare då? Bara det inte är för långt till baren, hahaha!

• Linum

TezzAmore: Vi får väl springa till baren var sin gång! Inte för långt ifrån toan heller då ...

Skall bli kul att få ansikten på er!

• TezzAmore

Linum: Håller med!

Alltså Lykke07, glöm inte att säga till dom att vi vill ha bord som inte är för långt borta från bar och toalett! Hahaha!

• Linum

Man kanske kan få ett bord innanför baren! Någon som har en portapotti att ta med kanske? ; )

• Ab fab

Eller lång slang från baren ( inte till toan... )

• TezzAmore

lykke07: Jag är me på slangidén! Haha!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?