• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

TezzAmore: nåt med bröllop... ; ) Allt om bröllop hette den visst. Hittade en jättevacker klänning i den, men givetvis hade de glömt att skriva vad det var för något...

• Linum

Rottan: Tack! Jag hoppas att lokalen är som jag tänkt mig. Vill vara nära vatten och skog, så detta blir nog jättebra! Inredningen går alltid att fixa till på nåt sätt. Skall ju ha ett riktigt höstbröllop, så det finns hur mycket som helst i naturen att pynta med. Ser verkligen fram emot detta!

• Brud 2008

Jag var på HRC i somras, då var det ingen höjdare, men det var på en måndag så man kanske inte kan vänta sig så mycket ;)
    Det ser ut som att jag kan komma iaf... Jag är sjukskriven just nu, så jag bor hemma hos mina föräldrar i skåne, men min mamma och syster ska åka upp på tisdagen efter, så då kan jag åka upp i förväg. Skulle vara kul att träffa alla, jag känner ingen som har eller ska gifta sig...

• TezzAmore

Brud 2008: Nä, en måndag kan man nog inte förvänta sig så mycket av något uteställe alls igentligen! HRC är nog mer restaurang på vardagarna (tror jag iaf)

Vi får väl gå dit och kolla! Om det visar sig vara en katastrof så får vi väl gå någon annanstans! Fast jag tror att det blir bra!

• Brud 2008

Nej, jag inser det också, men vi skulle absolut ut och ha tentafirande samma dag som tentan så... :D Inte så mycket som var öppet då.... Men på en fredag är det säkert bra.

• TezzAmore

Brud 2008: Vi får hoppas det iaf! Annars så finns det ju ett mycket, mycket mycket gammalt och antikt svenskt uttryck....

"Man har inte roligare än vad man gör sig!"

Vi får väl ta fram den där slangen som någon pratade om och koppla in en till ölkranen och en till vinlagret!

• Eizpeiz

Ja, ha mej i åtanke nästa gång =)

• jessa.c

nu varit ute och shoppat 2 bröllopstidningar haha nu harjag och göra eller inte kkanske
    ha en go kväll

• TezzAmore

*puff, puff*

Lykke07
    Linum
    carma07
    fröken Malm
    TezzAmore
    bauti
    Nides
    brud 2008 (kanske)
    jessa.c (kanske)
    Stefans fästmö (kanske)

Hard Rock Café 27/10, kl:18.00.

• jessa.c

hello girls vad hittar ni på?

jag e på jobbet, tror jag har hittat min klänning

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?