• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Fluffbullarna

Oj vad mycket ni har skrivit! Jag kan nog också den 27: e. Jobbar som timvikarie så ibland får jag rycka in med kort varsel, därför kan jag inte garantera något.
    Bara en fråga...hur gamla är ni andra?

• Linum

Jag är alldeles lagom fet och född -76! Tror inte att det spelar någon roll hur gamla vi är. Alla har ändå ett och samma mål - giftermålet!

Kan vara kul med idéer från andra åldrar också. Barngifte är förbjudet enligt lag i Sverige och åldersgränsen på Hard Rock är väl 20, så yngre än så bör man väl kanske inte vara ; )

• Ab fab

nej barngifte hoppas jag inte vi skall ägna oss åt .

Det spelar ju ingen roll om vi är 18 eller 42 (som jag är). Det är första gången jag gifter mig så jag är precis lika orutinerad som alla andra förstgångsbrudar.

• Carma07

Tycker inte heller att ålder spelar någon som helst roll. Bara man kommer in på Hard Rock Café då dock Jag är tråkigt alldaglig så det är svårt att beskriva mig. Jag letar efter tjejer med bröllopstidning i handen Det är ju ett tag kvar så man kanske kommer på något bättre längre fram.

• Fluffbullarna

Jag är fullt laglig (både för att gifta mig och för att komma in på HRC :)). Anledningen till att jag frågar är att man oftast (självklart gäller det inte alla) har mindre pengar när man är strax efter 20 och kanske inte kommit igång med karriären och så. Och eftersom jag planerar ett bröllop med liten budget vore det kul att träffa någon annan som har ungefär lika mycket (lite) pengar att röra sig med.

• TezzAmore

Fluffbullarna: Det verkar vara lite blandade åldrar och budgetar så du ska se att du kommer säkert att få ideér i alla möjliga prisklasser! Vi får helt enkelt köra en brainstorming!

• Linum

Jag tror att alla här är i olika skeden av livet, och alla har nog lika många tips och idéer att komma med. Ingen vill väl heller att bröllopet skall kosta alltför mycket. I alla fall inte jag : )

Tror att det blir en härlig blandning av folk med glatt sinne.

• Fröken Malm

Jag är 27!

Ser fram emot detta!

• Ab fab

Jag med, det skall bli kul att ses.

Jag är den "sista" i mitt gäng att gifta sig. De flesta bröllop jag var på var för 10-15 år sedan och det har ju hänt en hel del sen dess

• Carma07

Vi har också en liten budget att pussla med som vi dessutom hoppas håller även den. Jag tror att vilken budget man än ligger på så kan man få ideér.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?