• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Rottan

Nu var jag för snabb med prinskorvarna...
    Ville bara skriva och säga, hej hej...

Hur går det med planerandet?
    Hotel 11, är ett bra tips till bröllopsnatten!

*Kramar*

• Linum

Nu känner jag mig lite dum som har bokat så mycket redan... hotell, kyrka, musiker, festlokal. Maten har vi tänkt kolla upp innan jul...och jag som gifter mig sist av allihop!

Har hört mycket gott om Götafrizzorna! Försök få tid där om ni kan, för de skall vara jätteduktiga på uppsättningar.

• Rottan

Bauti, Bauti...när är ditt datum...?

Flikar in här...

• bauti

Ja, vi hade tänkt oss 18/8-07.

• TezzAmore

Hotell 11 har bröllopssvit (hörnrum) för 1990kr/natten. då ingår lite bubbel, liten flaska bubbel, stor flaska ramlösa, praliner, frukost på rummet, sen utcheckning och fri tillgång till relaxavdelningen med bubbelpool. Är detta mycket?

• Linum

TezzAmore: Jag har för mig att hörnsviterna kostar 3 585 kr per natt. 1 990 låter väldigt lite. Du får nog kolla igen, är jag rädd...

• Rottan

Du har gott om tid, vi har vårt datum den 4/8 - 2007.

För ett par veckor sedan var jag, b2b from hell...
    Vi planera allt, på en gång...Men har varit ifrån, det ett par veckor, och bara njutit av tanken, av allt som komma skall, och nu känner jag mig mer lugn...

Ni kommer att hinna med allt...

• Fröken Malm

3585 är på vardagar för hörnsviten, de har nog "specialare" på helgen, och 995 pp för bröllopsnatt tyckte jag lät överkomligt!

• Carma07

Götafrizzorna låter som att alternativ att kolla upp. Har annars heller ingen aning om vart jag ska vända mig angående brudfisyr.

Granny Smithäpplen och murgröna låter jättefint som dukning.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?