• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides

Asså mina stavningar´... hahaha
    men=med

nu har väl överseende?

• Ab fab

Ja det är lite dåligt med hotell i våra delar av världen.
    Grand ser ju mysigt ut. har varit där på konferens med det är ju så där 100 år sedan.
    Ibis är ju inte sååå spännande
    Nääs har ju slottsflyglarna
    Aspenäs herrgård vet jag inte hur de har med vanliga hotellövernattningar

Men kollad in Lerums turistsida. Hittade ett hotell i Tollered
    www.tolleredshotell.se/ och ett hotell vid Öijared -Villa slätten (ingen hemsida tyvärr)

• TezzAmore

Någon som känner till nått hotell på Hisingssidan?

• bauti

Hotell 11,deras svit skall vare super, sägs det.

• Ab fab

hotell på hisingen verkar svårt. hotel 11 naturligtvis, scandic backa, hotell winn i backa o sen finns det nåt litet pang som heter st Jörgen. fars hatt i kungälv... nu låter jag som en resebyrå igen... sorry

• TezzAmore

lykke07: det gör inget! Det är bara bra med någon som vet lite mer än en själv! Tack för alla tips. Har hört talas om Hotell 11, ska kolla upp det!

• Linum

Det finns ju hotell ute på öarna som inte skall vara så tokiga! Både Björkö och Hönö har väl nåt tror jag.

• TezzAmore

Vi kommer ju att festa vid Stora Holm och då blir det ju lite långt att åka ut till öarna... jag får leta runt, vi har inte pratat om hotell än, så vi får se hur det blir!

• Nides

hej tjejer..
    Oj va mycket jag har missat.
    Har alla bokat hotellnatten?!??
    Är det bara jag kvar?!?
    OOOOOBS

• Carma07

Ja just det, tollereds hotell! Sprang ju på det när jag letade lokal och nu hade jag alldeles glömt bort det. Tack för tipset, lykke07!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?