• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Barnen på dagiset nedanför mitt köksfönster åker pulka på gräset. Lite overkill tycker jag... Fast egentligen är jag väl bara avundsjuk - jag vill också åka pulka! : )

Man kanske kan blanda rönnbär och pärlor på ett snöre och ha i buketten. Vad tror ni om det? Det kan nog vara snyggt ihop med gerbera i höstfärger.

Jag håller förresten på med vår hemsida på weddingannouncer. Vi ska inte lägga ut den förrän efter nyår, men ni kan få en förhandstitt när den är färdig. Vill ha synpunkter på den då. Man blir så blind när man sitter och pysslar själv...

• Carma07

Linum: Rönnbör och pärlor låter som en toppenidé. Blir nästan lite avundsjuk att vi inte gifter oss på hösten

Bröllopshemsidan blir man allt lite nyfiken på. Vi kommer nog inte att ha någon, tror jag.

• Ab fab

rönnbär o pärlor låter kanonsnyggt. pärlor i lite gula toner som tar upp höstfärger tror jag på.

ohh va kul att få kika på hemsida.

• Linum

Det är så jobbigt att leta upp denna tråd när den hamnar för långt bak, så jag flyttar upp oss lite i listan.

Ha en trevlig kväll tjejer!

• Nides

Hej tjejer..

Har någon av Er börjat fundera på vart ni ska på bröllopsresa?? Och i så fall åker ni direkt eller senare?!?

• Ab fab

Tezz- min frisör är ju bokad den 25 aug

bröllopsresa- ja vi har nog bestämt oss. på söndagen åker vi ett par dagar till bohuslän. vet inte riktigt vart men tyst o lugnt för att landa. Sen åker vi till Sydamerika i november

• Linum

Vi skall åka några dagar till vår stuga i Lysekil och bara vara. Sitta framför kaminen och mysa och äta räkor.

I februari 2008 tänkte vi sticka till Malaysia i tre veckor eller nåt. Vi vet inte riktigt ännu, men det lutar åt det.

• TezzAmore

lykke07: Ja just det! Jag har faktiskt hittat en frisör som jag tänkte testa när hon kommer tillbaka från sin semester om tre veckor... får testa och se om vi är kompatibla!

• TezzAmore

Nides: Vi har pratat om att åka till usa. Ett tag pratade vi om att åka ganska snart efter bröllopet, men vi är lite osäkra på detta med orkansäsonger osv. Sist vi pratade om resan kom vi fram till att det kanske är lika bra att vänta och åka på våren 2008 istället och kanske ta en kort resa direkt efteråt. Det var faktiskt Fröken Malm som kom med detta bra förslaget! Hur ska ni göra själva?

• Ab fab

Det man har förstått av alla bröllopsberättelser här på BT är att ett par dagar ledigt efter bröllopet är vad man behöver. landa, smälta intryck och njuta lite. Det behöver inte vara värsta resan bara man inte går tillbaka till jobbet på måndagen

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?