• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Nides: Tänk iaf. på att du ändå vågade ta steget och söka ett nytt jobb, till skillnad från vissa andra.... *harklar mig*

Skickar en "kick-some-as"-kram till dig!

• TezzAmore

Nu ska jag gå hem och mysa! Kram mina fina BT-vänner! Se upp så ni inte halkar på isen!

• bauti

Halloj tjejer.
    var och shoppade på Freeport i dag. Fyndade en vinterjacka. Tänk vad glad man kan bli av lite shopping.

Nides: Det var säkert någon mening med att du inte skulle få det jobbet.

Åååå, nu har min älskling tappat upp bubbelbadet, dax att hoppa i.

Kramar till er

• bauti

Ps. den 24/11 kan jag oxå. Ds

• Fröken Malm

Hej på er!

Vad flitiga ni är här i tråden!!! Har haft fullt upp, så jag har bara "tjuvläst" inläggen utan att lägga mig i.....

Nides,
    Synd med jobbet, men som dom säger, "det går föer tåg". Hoppas du fick avreagera dig på gymmet!
    Själv var jag på MLR igår och SHIT vilken träningsvärk jag har i rumpan!!!

Ikväll åker jag och min älskling till London!!! Ska bli skönt att komma iväg ett tag....

Kan förresten också den 24/11!

• Fröken Malm

FLER tåg ska det stå.........

• TezzAmore

Fröken Malm: god morgon! Jag vill åxa till London.... Ha det så underbart där och mys lite för mig med!

• Carma07

God morgon på er. Ännu en vinterdag och förhoppningsvis slutar vi tidigare idag.

Fröken Malm: London låter mysigt. Ha en trevlig resa.

• Ab fab

God morgon

Håller tummarna för jobbsökeriet. Jag sökte massor av jobb innan jag hittade det jag har nu så vill du ha tips om hur man skriver ansökningarna och CV eller gör intervjuer har jag massor av tips.

London låter härligt. Liiite avundsjuk. Vad är MRL?

• Carma07

Min gissning på MLR är att det är mage, rumpa, lår??

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?