• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • bauti

Säg som det är lykke, Knut e för full för att rymma

• Ab fab

aha... du har kommit på min taktik. Jag kanske skall göra så med sambon också

• TezzAmore

hih! "Tomtebusters" ska vara bra eller har ni hört talas om barnprogrammet "tomten på bråkmakargatan" eller "Tomtebarnen i Bullerbyn"? Eller varför inte skräckis som Tomteterror på Elmstreet? Nä.... nu ska jag lägga av!

• TezzAmore

Tommy i "The Tommy show" på Radio City på eftermiddagarna har försökt att göra en "tomte på drift" fast med en keps. De kallar den för Köttlasseskeps och sist jag hörde något om det så var de en kille som slarvat bort den i en taxi efter en blöt natt på stan... hehe! Tomtens resa gick betydligt längre!

• Linum

Jag såg på Tyra Banks förra veckan, och det handlade om fobier. Det var en tjej där som var skiträdd för trädgårdstomtar. Hon började skaka i hela kroppen och gråta hejdlöst varje gång hon såg en tomte. Jag kan förstå folk som är rädda för spindlar, höjder, vatten och allt annat som faktiskt kan vara farligt - men trädgårdstomtar!

• bauti

Tomteterror på Elmstreet skulle hon inte sett

• Nides

Oj oj oj .. guuuud vad roligt ni har haft idag!
    Själv har man suttit på ergonomiutbildning hela dagen till o börja med och sen kom jag inte ifrån jobbet i tid. fick stanna kvar 11,5 timme xtra. missade yogan nästan. Men hann i sista sekunden.
    mm käkade thai precis.. yummi, de har såååå gud mat. Synd att det är stängt på söndagar. Annars kunde vi käkat här den 26.

Ta hand om er Töser!!!

• bauti

Va!! E det sagt den 26 nu. E det bokat??

• Nides

Inget bokat!!
    Men vi var några som kunde då!!

• TezzAmore

God morgon tjejer!

bauti: En liten uppdatering: Vi pratade om att vara hemma hos Nides den 24, men så blev hon bortbjuden på julbord just den kvällen. Då pratade vi om att träffas söndag den 26 och ta en fika på stan istället... än så länge är ju inget spikat, inte vad jag vet iaf!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?