• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Okey, då har vi alltså kladdkaka, kokostoppar, skumtomtar och morotskaka! Sicken salig blandning av godsaker! *dräggel* Vi får nästan ta en promenad efter alla godsaker! Knut kanske vill följa med??

• Linum

Om han nu inte vill stå på pass utanför bautis dörr och se till att ingen snor det fikabröd som kan ha blivit över...

• TezzAmore

hmmm... men om man lämnar honom för länge där så kanske det inte finns något fikabröd över när vi kommer tillbaka? *funderar*

• bauti

Hallååå! Gud vad godis det blir, yammi.
    Sitter just nu som viktkonsulent i Kungälv, så kakor blir det inte tal om här. Men kl. 20.00 stänger jag å då!!!
    Det e kul att se alla som rasar i vikt (typ inta jag). Men man måste ju gå på kur för att gån er oxå. Jag tar nog en kur efter spanien (bort mellan 11-18/11). Eller när jag tänker efter så e det nog lättare att börja nästa år

• Nides

Jobbar du som viktkonsulat?? Vad är det??
    *nicke nyfiken*

• bauti

jag hoppar inn när min vännina behöver hjälp. Men man blir lite sugen på att göra ett ryck och tappa dessa vinterdäck som alltid hänger med en.
    Lättast e att gå in och koll a här: www.cambridgekuren.se/
    och här e stället jag jobbar på: www.houseofblue.nu/

• Ab fab

Vilken inledning i frestelse- kakorgie verkar vara mycket trevligare än cambridge Tur att det är jul så man kan skylla på att man skall börja nytt liv efter nyår

• TezzAmore

God morgon tjejer! Hoppas allt är bra med er!

• Nides

God morgon tjejer..

Idag är jag på min plats, då kan jag också vara med i alla diskussioner.. jippi
    Kakorgie gillar vi skarpt. Mina kolleger här ska vara testpanel för min morotskaka imorgon.
    Ska tala om hur domen lyder imorgon efter fredags fikat.

• Ab fab

Jag är också tillbaka i Sverige. Mailboxen var full... suck... Skall försöka ta mig igenom de alldeles för många mejlen.

Jag tänkte på den 26- bauti hade ju sin bok, jag har min fil på datorn- kan inte alla ta med sina ideer om hur ni skall ha bröllopet. det är så himla kul att se hur och vad ni tänkt er. Det är bara att förvana- jag stjäl gärna idéer som jag gillar

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?