• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Linum: Du och jag kan bilda klubb! Jag trivs inte heller så värst på jobbet... fast, jag trivs med arbetet i sig, det är mer griniga anställda och kunder som jag är f*n trött på... har du sökt några andra jobb?

Förresten, Berätta mer om pralinerna. Säljer de praliner över disk som i en vanlig chokladbutik?

• Fröken Malm

Vi var på Focus och handlade förra veckan. Min darling gick omkring och plockade vad vi skulle ha, medan jag stod vid choklad/bakverksdisken och dregglade.

Det är en disk med tårtor, bakelser, kakor och även praliner. Köpte dock inget.....

• TezzAmore

Så, nu ringde min älskling! De hade gått väldigt fort! De bedövade och plockade bort lite smått som bränt fast. Nu var han på väg hem till pappa, så jag ska hämta honom där istället. Då blir det nog tyvärr inget besök på Focus. Jag ska åka och köpa bårder med morsan imorgon, kanske kan jag åka och köpa lite whiskypraliner till honom imorgon istället! Jag menar, han blir nog glad av att få några även om han inte får dom idag, eftersom han inte vet att han ska få! *skratt* Var det någon som fattade vad jag nyss skrev??

• Nides

Va bra att allt har gått bra då.. förstår att du har vart orolig..

Och som du säger köper du det imorgon blir han nog lika glad...

• TezzAmore

Tack för alla snälla ord tjejer! Nu ska jag rusa iväg och hämta älsklingen! Kram till er alla!

• Fröken Malm

Tezz,

Förresten, har ni fått brev från Jan på Stora Holm än?? Jag börjar bli orolig att han glömt bort oss, eftersom vi inte fått nåt alls i posten!

• TezzAmore

God morgon!

Idag är det äääääääntligen fredag!!! *glädjetjut!!*

Fröken Malm, det var ett tag sedan Jan ringde. Jag hade tom. glömt att han skulle skicka brevet! Har inte heller fått något från honom än!? När du pratade med honom sist, när sa han att han skulle skicka brev? Var det i slutet av detta året eller var det i början av nästa?

• Fröken Malm

Jag pratade med honom i slutet på september och då sa han att han skulle skicka ut breven inom ett par veckor. Eftersom vi gifter oss i maj, vill vi ju gärna ha bekräftelse på att vi är bokade vårt datum, annars kan vi hälsa hem! Guuuuud vad nervös man blir!!!!!!!

Förresten, var det du som beställt Ameliatidning men inte fått nåt inbetalningskort? Det slog mig igår att samma sak hände mig, men helt plötsligt ramlade det ut ur tidningen, så kolla noga så det inte gömmer sig bland sidorna.....vore ju synd att missa!

• TezzAmore

Fröken Malm: Det är säkert lugnt, men det kan ju vara en bra idé att ringa honom ändå! Jag menar, ni pratades ju vid för snart 2 månader sedan, så om du ringer och frågar när papprena kommer så kommer du ju inte att uppfattas som tjatig!

Jag har beställt Amelia men "tyvärr" fick jag inbetalningskortet. Det var Linum som inte fick räkningen!

BAUTI: En fråga bara, när du var på OddFellows Bröllopsmässa. Fick du dina naglar polerade av det där nagelföretaget som var i samma rum som Tony´s??

• Fröken Malm

Ja, jag får nog slå Jan en signal. väntar nog en vecka till så långt kan jag sträcka mig! Hehe!

Vad händer i helgen? Vi ska greja med köket sen är det Fars Dagsmiddag hos föräldrarna, och min brorson kommer!!! YAY! Äntligen få klämma på en liten bebis!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?