• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Little Mermaid: Du får tjata hur mycket bröllop som helst med oss. Vi finns till för att inte trötta ut våra m2b:s...

Hoppas att du kan följa med den 26:e!

Välkommen och grattis till förlovningen!!!

• Ab fab

Linum För evigt-vad är det för film?

Little M-Ja här får man överdosera bröllopsprat hur mycket man vill. Det är det vi är till för. Ta med dig planering o kaka till den 26. Vi skall vara onyttiga o bara prata bröllop

• Little Mermaid

Hade varit kul att hänga med på fika, men den 26/11 kan jag tyvärr inte. Jag och min kille åker till Stockholm på love weekend . Hoppas kunna shoppa lite julklappar. Tänk att det snart är jul!

• Linum

lykke07:

För evigt - en askungesaga.

Film med Drew Barrymore som "askungen". Filmen är en typisk gladfilm, som man kan sitta och mysa till med en kopp te. Utspelar sig på 1500-talet i Frankrike. Kanonbra!

• TezzAmore

Hej tjejer! Hoppas att ni haft en bra helg! Tyvärr fick jag världens värsta migränanfall på lördagkvällen... jag fick hela kittet, synrubbning, frysningar, huvudvärk, illamående... *blää* Tack o lov var vi hemma hos morsan så hon gav mig en migräntablett. Sedan åkte jag hem och sov i 10 timmar på raken! Jag har haft "vanlig" migrän ett par ggr. förrut, men det var mer än 3,5 år sedan sist och då hade jag bara huvudvärk. Jag trodde att det "växt" bort! Hoppas det inte kommer tillbaka mer, det var jobbigt, jag var däckad!

Över till annat trevligare... Välkommen till tråden Little Mermaid och grattis till förlovningen!! Synd att du inte kan komma med den 26, men det blir nog fler träffar i framtiden, hoppas jag!

• TezzAmore

Linum: Den filmen är ju underbar! Man bara sitter och myser en lång stund efteråt! Var det någon som såg Legally Blond 2 i fredags? Jag tyckte den var jätterolig! lite sådär lagom tjejig feel-good-film.

• Carma07

Little mermaid- Det kommer fler tillfällen till att träffa oss. Häng med här på tråden så länge. Weekend i Stockholm är ju inte helt fel

• Little Mermaid

Det ska bli jätteskoj med weekend. Vi bokade redan efter sommaren, för att ha någon kul att se fram emot under hösten. Då visste jag inte att det vankades frieri och förlovning, även om jag hade mina aningar...

Hur länge har ni här i tråden varit förlovade?

• TezzAmore

Va roligt att åka till Stockholm! Hur länge ska ni vara där?

Min sambo friade förra åreet den 20 November, så vi har varit förlovade i strax ett år!

Hur gick frieriet till? *nyfiken*

• Linum

Jag blev glatt överraskad i Rom den 22 september i år. Vi gifter oss den 6 oktober 2007 i Mölnlycke.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?