• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Carma07

God Morgon!

lykke: Fin frisyr. Tror det passar dig och ditt hår. Har inte alls börjat kolla ännu. Än mindre börjat leta frisör. Jag känner att det verkligen är dags med det senare iaf. Vill gärna hinna gå dit och klippa mig några gånger innan också.

Fröken Malm- Din frisyr låter jättefin. Skulle nog egentligen vilja ha något sådant, men mitt hår tovar sig gärna så lätt och då kommer jag att pilla i det hela tiden. Får nog försöka satsa på något uppsatt.

• Fröken Malm

Lykke 07,

Jättefin frisyr!! Väldigt stilren och elegant!
    Jag lär nog ändra mig tre gånger om innan det blir spikat, som med allt annat.....solosånger, bukett....hehe!

• TezzAmore

Hej Tjejer! Jag var på kurs igår, men nu har jag hunnit läsa ifatt mig!

Fröken Malm: Jag har inte hört något alls från Jan! Om det nu blir så att du ringer honom, får du gärna höra av dig och berätta vad han sa!

LittleMermaid: Som Fröken Malm sagt innan så har jag också redan köpt min klänning. Jag köpte den i September och gifter mig inte förräns i Augusti. Jag åkte till Svahns i Kungsbacka, bara för att kolla, eftersom jag hört att de hade rea. Det slutade med att jag köpte den första klänningen jag provade! Den satt helt enkelt klockrent! Jag hade sett ut en klänning innan, men när jag provade den satt den jättefel. Jag provade några till, men det var ingen som satt så perfekt som den första! Dessutom var den på rea, sänkt från 5500.- till 2500.-!

När det gäller frisyr så har jag nog redan bestämt mig. Hade lockat håret när jag provade klänningen och det passade så bra ihop. Jag provade även en lite annorlunda (inte så klassisk) tiara?. *hjälp!!!* Kom att tänka op att jag inte kan komma ihåg var jag lagt den?!?!?! *tänka, tänka*

• TezzAmore

F*n, jag är ju lika glöms som en guldfisk!! Nu vill jag bara hem och leta efter tiaran... tror att jag kanske gömde den i garderoben någonstans, men är inte säker!! Någon som känner nån spåtant?

• Linum

Jag har inte börjat kolla på klänning än, men jag vet ungefär vad jag vill ha. Tycker att det är för långt kvar för mig - 11 månader... Jag lär inte hitta någt på rea iaf *haha*

Lykke07: frisyren var jättefin! Passar dig bra tror jag.

Jag skall själv bara ha kort, rött rufs med ett enkelt diaden i. Tror att det passar mig bäst. Min tärna får ha uppsättning istället för mig

• Linum

TezzAmore: Knut har nog känningar inom den vetenskapen

• Little Mermaid

Men vilken stil har ni på klänning? Lite mer klassisk prinsessa eller mer stilrent och modernt, om ni förstår hur jag menar. Är lite inne på en KIK, men har inte bestämt mig. Vilken modell har du TezzAmore och du Fröken Malm på era Nixa? Skulle gärna se bilder.

• Nides

Lykke; jätte fint och elagant frisyr!

Tezz; den ligger säker i gaderoben där bredvid skorna som du provade igår hahahah

• Fröken Malm

Min NIXA finns tyvärr inte med på deras hemsida.

Jag har alltid trott att jag skulle ha en klänning utan axelband, men jag såg inte klok ut i en sån. Så den jag köpte är en halterneck med glaspärlor och "vanliga" pärlor framme i ringningen, samt som i ett V ner mot rumpan. Den har inget släp men eftersom jag måste lägga upp den lite ska jag nog be sömmerskan att lämna lite därbak så det blir ett litet släp.

• Nides

Har läst en del om detta med att ge blivande mannen en "secret box" i morgongåva. Är det nåt som nån av er har funderat på?? :-P

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?