• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Jag har varit inne på deras sida tidigare fast då tittade jag på bröllopstårta. Jag blev helt kär i den tårtan med röda rosor, sjöstjärnor och snäckor och jag som funderat på att kanske ha lite havstema på bröllopsfesten, då skulle den vara perfekt!

• Little Mermaid

Vi ska också ha havstema. Gifter oss på Orust, så det passar bra. Funderar på inbjudningskort som går i blått och vitt. Hur har du tänkt. Jag ska göra mina själv, men har inte en färdig idé klar än.

• Carma07

Godmorgon! Är fortfarande helt inne på husflytten om 6 veckor *yeah* och har lite svårt att koncentrera mig på bröllopsplaner. Även om det är hela 9 månader kvar så känns det som om man tappar greppet om man inte planerar hela tiden Just nu undrar jag hur vi ska hinna allt, även om jag förstår att det kommer att ordna sig.

• Carma07

TezzAmore- Blev också kär i den tårtan som du såg. Den var verkligen jättefin!!

• Ab fab

WOW va kul att flytta. Förstår att det tar mycket av energin. 9 månader är lång tid - hinner ett barn växa i magen på den tiden skall man nog hinna med att planera bröllop

• TezzAmore

Little Mermaid: Va roligt att ni ska ha havstema! Som sagt, vi har inte bestämt oss vad vi ska ha än. Sambons favvofärg är blått och det är en av mina favvofärger. Först tänkte jag blått och guld, men kom fram till att det kan bli kallt på något sätt. Så kom jag att tänkta på att sambon släkt kommer från en ö utanför marstrand så havet är viktigt för dom. Själv bodde jag vid havet utanför Halmstad när jag var liten och pappa har kvar huset än, så vi har lite hav i vår familj med. Så det senaste jag funderat på är blått, vitt och sandfärgat. Va kul att vi funderat på samma, då kan vi ju byta lite ideér!

• Little Mermaid

Vi ska ha festen på en restaurang vid havet och de står för bordsdekorationerna, men jag gissar att de har just havstema, om inte annat får jag ge lite förslag till dem. Tycker att det är vackert med t.ex. blåmusslor som dekoration.
    Vi får utbyta idéer under året!

• Fröken Malm

Good Morning!

Idag är jag på hugget, har redan hunnit en massa saker på jobbet. Känner mig så effektiv, så min belöning är att sitta och skriva på BT. Hehe!

När jag läser i tråden om att ni som gifter er om 9 månader känner er stressade så blir jag ÄNNU mer stressad....Jag är ju först ut! GAH!

• Little Mermaid

Äsch, det är ju massa tid kvar. De tar inte så lång tid när man väl bestämt sig. Jag är inte ett dugg stressad, bara planeringstokig. Verkar vara fallet bland många på den här sidan. När man ser trådar om sommarbröllop 2008, undrar man nästan om folk blivit galna.

• Carma07

Fröken Malm- Jag känner mig egentligen inte stressad, jag vet ändå att vi kommer att hinna. Det är bara det att jag inte funderar eller planerar alls just nu utan har fullt upp med annat. Det var inte meningen att stressa dig ännu mer.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?