• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Ab fab

Snyfgg färg på klänningen. Passar verkligen höstbröllop. Jag tror den kommer att bli jättebra. Håller med- "kräver" man speciellt klädsel el liknande på tärnan- ja då får man betala.

jag beställde tårta förra året från engelska- suveränt vacker- precis som den mall jag lämnat. den var god också. man väljer två moussesmaker som man vill ha som fyllning

• TezzAmore

Va är det för skillnad på fromage och mousse?

• Fröken Malm

Tezz,

Inte ett ord! Ska nog slå en signal idag.
    Tycker det är lite dåligt att inte ha hört av sig, när han sa i våras att vi skulel få post av honom i SEPTEMBER....

• Linum

Tror att det är gelatin i fromage. Den är i alla fall mycket tätare i konsistensen än mousse.

Förresten... var är Bauti? Har hon rymt från oss?

• TezzAmore

Bauti pratade något om Spanien för ett tag sedan? Kanske är hon där? Vi kan väl höra med Knut den siande tomten?

• TezzAmore

Fromage.. okey! jag tittade nämligen på en jordgubbsfromagetårta! Den såg så smarrig ut att jag ska nog beställa en sådan!

• Linum

Fröken Malm & TezzAmore:

Jag vet att jag har läst om flera här på BT som inte blivit kontaktade av Stora Holm förrän efter ett bra tag. De brukar ju ha mycket att göra, så det är nog inte alls någon fara på taket.

Är lite avundsjuk på er som redan har köpt klänning. Kan ni inte ta med foto nästa gång vi ses. Lite inspiration är ju aldrig fel.

• TezzAmore

Fröken Malm: Ring honom och berätta sedan hur det gick! Han verkar vara lite snurrig!

• Linum

Personligen tycker jag att fromage är godare än mousse - det blir liksom lite mer motstånd i det. Citronfromage och jordgubssfromage i tårta är supersmarrigt (kanske inte tillsammans dock - har aldrig provat).

• Linum

YES! Klänningen är min! Eller i alla fall min tärnas...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?