• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Fröken Malm

Hahahha! Förstod allt vad du menade!

Jag har stunder på jobbet så jag faller i nån sorts koma och då frågar mina kollegor: "Tänker du på bröllopet nu igen?". Hahah!

Ja, tror säkert det finns värre tjejer än oss som är rentav neurotiska! Fast det kanske jag blir också vad det lider, runt 18/5!

• TezzAmore

Här på jobbet är det ingen som vet något än, så jag kan "falla i koma" utan att någon annan vet varför. Så när de frågar mig hur det är så kan jag bara svara att jag är trött!

• Fröken Malm

Åh vad duktigt! Jag hade aldrig kunnat hålla tyst om bröllopet....hehe!

Nu ska jag snart gå hemåt, ha en mysig helg!

Kram på er alla!

• TezzAmore

Kram på dig med Fröken Malm! Glömde förresten att säga att det var verkligen duktigt av dig att gå och träna tom. på lunchen! *U go Girl!!* Trevlig Helg!

• Fröken Malm

Ja, det tyckte jag med! Så jag kände för att "skryta" lite. Fast det jag sysslar med är egentligen "damage control" för vi ska ut och äta ikväll med got mat och vin och då har man inte lika dåligt samvete om man varit och tränat innan. Hhehehe!

• TezzAmore

Ja du har rätt! Och jag som ska äta tårta två gånger i helgen!

Jag får väl gå ett helt maratonlopp eller nått!

Ha en trevlig helg! Kramar!!

• Carma07

TezzAmore: Visst är det i helgen som du fyller år?? Om jag har rätt så GRATTIS i massor!! Ha en trevlig helg!

• dolly5

kommer ni att träffas igen? Får man följa med på ett hörn? :)

• Carma07

dolly05: Välkommen till vår tråd. Vi har planerat en träff den 26:e och du är välkommen att hänga med om du kan. Det är bara roligt!!

• dolly5

Var kommer ni att träffas och framför allt vilken tid?? Hade varit jättekul att träffa er!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?