• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Tips från coachen: Kolla in "scrapbbok" på Danska Vägen först. De har fina stämplar som är billigare än Panduros (tror jag). Forma Hantverk i Borås har också jättefina saker.

• Carma07

Mer tips från andra coachen: Kolla in Format papper på Drottninggatan, de har ännu mer stämplar. Sedan har du även Arkivet som ligger en tvärgata bakom Butteriks. Får kolla upp vad den heter, har glömt nu. De har också mycket stämplar.

• Nides

coacherna, tack för alla tips. Blir skoj och se era creationer.
    Jag har väldigt lätt för att bli beroende.. Jippi...
    hahaha

• TezzAmore

Linum: Jag undrar om inte jag fick en rabattkupong från just Scrapbook på Bröllopsmässan på Odd Fellow? Hmm... det kan ju vara värt och gå och titta på då!

Annars så fick jag ett presentkort igår på 500kr (!!) på just Panduro, som jag bara läääängtar efter att få använda upp!

• TezzAmore

Tjejer, då kanske ni kan hjälpa mig nån gång att göra en bok med minnen från våran resa till Italien i sommras! Jag har nämligen sparat på allt, kvitton,campingbroschyrer och andra papper och så har jag tagit nästan 800(!!) kort! Det borde ju finnas lite material där att göra en minnesbok eller heter det Scrapbook?

• Carma07

TezzAmore: Då ska jag ge dig en lång lista med webbutiker. Det finns hur mycket som helst att välja på. Scrapbook etc är bra, men jag tycker att deras utbud är väldigt tunt. Har för övrigt även en lista med fysiska butiker om man som jag gärna vill klämma lite på papprena innan

• TezzAmore

Carma: Jag tar jättegärna emot tips! Hur gör man då? Köper man en tom finare pärm och "bygger" upp en varje sida med bilder, papper och liknande?

• TezzAmore

Åh! Jag kommer ihåg att Fröken Malm och jag pratat för länge sedan om att man kanske skulle gå en kurs nån gång. Jag har för mig att Scrapbook på danska vägen har kurser.

Jo, det stämmer! Hittade deras hemsida. Kolla denna länk! Detta är ju sånt som jag tänkte på!
    www.scrapbooking.se/inspiration.html

• Carma07

Tezz: Sitter på jobbet nu, men jag kan maila dig en lista med lite webadresser till både affärer och gallerier när jag kommer hem så har du något att börja med

• TezzAmore

Ja det låter kul! Så kan vi prata lite mer ingående när vi träffas på söndag!

Ingen bauti än?? *letar*

Lykke: Kan vi inte skicka Knut att leta efter henne?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?