• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • bauti

Vilken tid skall vi säga på söndag???

• Ab fab

Little mermaid skulle till Stoclholm över helgen o kunde inte vara med

• Little Mermaid

Japp, sorry. Hänger gärna med på fika en annan gång.

Beställde hem Martha Stewarts Weddings efter tips här från BT, men efter att ha kollat igenom den igår, är jag lite besviken. Många sidor, men lite substans. När kommer nästa Amelia Brud & Bröllop? Den gillar jag personligen mest.

• Fröken Malm

Lite OT,

Men nån som har nåt bra tips om nån flashig restaurang i Göteborg. Min chef vill bjuda oss på middag innan jul och hans bad mig boka bord under parollen: "Think Style, not cost saving". Hehe!

• Ab fab

Avenyen 1 skulle jag gått på. Klart cool restaurang

• Little Mermaid

Jag skulle välja Fond eller Hos Pelle. Rekommenderas varmt! Lyxigt och gott!

• Fröken Malm

Min chef pratade om "private room", (låter lite pervo!) och såg då att Tvåkanten på Avenyn har detta. De har dessutom bestick i Michelin Guiden.

Nån som varit där?

• Little Mermaid

Ja, där är det också jättegod mat!

• Fröken Malm

Sist när vi var ute med jobbet fick jag i uppdrag att boka bord. Fint skulle det vara, eftersom vår Europa-VD var på besök. Gick till Swea Hof (Elite Plaza), och om ärligheten skall fram känner jag mig inte riktigt hemma på så flotta ställen. Det kändes så snobbigt på nåt sätt....

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?