• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Åh, vad roligt med poolparty! Får inte glömma att ta med mig solkräm, så att man inte bränner sig det första man gör...

Fråga: Hur f*n äter man kaka med snorkel och cyklop?

• bauti

vi kör kakan i mixen med lite dryck

• Linum

Skitsmart. Blir liksom intravenöst då. Kan man ta en syrgastank och fylla den med glögg kanske?

• Linum

Eller drunknar man inifrån då?

• Ab fab

Måste vara superbra för hyn. Alla rynkor försvinner i ett nafs.

• Carma07

Kul att träffas igen på söndag. Efersom det är några nya som vill hänga med så funderar jag på om vi ska ha en reservplan på en lite mer "neutral" plats att träffas på. Vad tycker ni? Det kanske känns lite lättare att komma med då? Eller ska vi andra träffas innan och ta oss ut till bauti tillsammans? För i så fall kan dem ju möta upp oss där. Vad tycker ni?

• Carma07

Oj, vad jag upprepade mig! Jag skriver för snabbt.

• Linum

Bra idé carma. Jag bor dock närmare bauti än stan, så jag åker nog inte in till stan först för att sedan åka tillbaka igen. Kan inte ni som bor innei stan, och typ längre bort träffas och åka tillsammans dit?

• Nides

Hur kommer man tar man sig till bauti??

Du kanske kan skicka ut ett mail, med adress?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?