• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Ab fab

back up för 26- ni får jättegärna komma hem till mig.

tårtdiet... mummmmmsss.. kan det gå med choklad och champagne också Fat det klart... polska köket var ju inte precis nån diet precis....

nides-tack för omtanken med skorna. tar med mig ritning på söndag

Knut gillar bäst skinkmacka o snaps. (för er nytillkomna är Knut en trädgårdstomte med svar på livets stora frågor...)

Julklapsinköpen har inte börjat men jag har en rätt klar bild om vad det skall bli.

• TezzAmore

Jag har faktiskt köpt julklapp till sambon! Nästa år kommer det en bilshow till Ullevi. MONSTERJAM! Det är sånna där gigantiska bilar.
    www1.ticnet.se/EventList&rowsPerPage=null&
    Ingen av oss är några experter, men det är jätteroligt att titta på när de vurpar och kör över stora bussar! *mosa, mosa* Vi ska gå tillsammans med några andra så det ska bli kul!

• Nides

Jag har en massa ideer men har inte satt nån i rullning ännu. Köpte lite till sambon bara. 22 st. kvar.

Han ska få 24 julklappar iår!!!

Och så ska jag o en kompis fota ihop en kalender i secretbox stuket tssss *rodnar*
    hahha

Tezz; brukar du göra egna julkort?

• TezzAmore

Nides: Vilken rolig och jobbig idé att ge bort 24 julklappar! Hur kommer det sig att det blev just 24 st? Kalendern, ska han få det i julklapp med?

Ja, jag gör egna julkort och gratulationskort! Jag upptäckte detta pyssel i vintras så detta är första året jag ska göra julkort. Har redan gjort två st. och blev väldigt nöjd!

• Ab fab

Nides- val kul med kalendern! Modigt.

Jag skall ge bort teaterbiljetter (mamma), böcker, dagstur till blomsterutställlning (blivande svärföräldrar)

• Nides

Iden med 24 julklappar fick från härifrån BT. Det var några som diskuterade julklappar o så.
    Ja, han ska få kalendern i julklapp.
    Jag hoppas att han uppskattar det. Måste få tag på brudslöja som jag ska ha på september månadens bild. Eftersom vi gifter oss i sep. Fiffigt va??

Jag gjorde egna jul-presentkort till mamma och hennes man och brorsan med sambo. Men jag gjorde de dan innan julafton och glitterlimmet hade inte torkat.. thi thi

Eftersom jag sitter i ett datalandskap så skriver jag mina inlägg i word och så copy/paste.
    Folk är ju så himla nyfikna här? och jag har skrivaren bakom mig.. bra va??

• Ab fab

vad önskar ni er i julklapp?

jag har önskat mig presentkort inför bröllopet (skönhetssalong för naglar, make up etc och hotellövernattning (för natten före)
    men jag skulle ju inte tacka nej till en Mullberry Bayswater-väska heller

• Fröken Malm

I nuläget önskar jag mig en enfärgad morgonrock, ej i frotté.

Och en diskmedelsbehållare i vitt porslin från Cult.

• Nides

hmm jag vet inte vad jag vill ha... hmm va svårt! en resa kanske!!!

• Carma07

Oj, vilken fart det blev på er.

TezzAmore: Vad roligt, du har samma hobby som jag. Jag håller också på med att tillverka egna kort. Det är verkligen jätteroligt!! I år ska jag även göra min kusins julkort så jag håller på för fullt hemma nu. Det blir ju en del som ska göras.

Svårt att önska sig julklapp tycker jag... i år får det nog bli önskan om pengar till bröllop eller så trädgårdssaker till huset. Vi har ju ingenting sådant nu. Kanske en snöskyffel passar bra

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?