• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

God eftermiddag flickor!

Här är en pysslare till... sitter och monterar stämplar för tillfället. Skall bli kul att göra julkort i år.

Igår var vi ute på 421 i Sisjön. Gud, vad sterilt det var! Hur kan bara bygga ett "köpcentra" halvt utan tak, och med målat betonggolv! Media Markt var hur stort som helst. Hundra per i kö, och snorbilliga dvdfilmer. Åk dit om ni ska köpa billiga filmer!

lykke: om du kan tänka dig ljust olivgröna skor, finns det snygga på Bianco. Hel tå och häl, 7 cm klack. 600 kr typ.

• Carma07

Linum: Vad roligt med ännu en pysslare. Eftersom du sitter och monterar dina stämplar antar jag att du kör samma system som jag med omonterade stämplar.

• Ab fab

o tack. skall kolla på dem snart. i morgon borde jag hinna en sväng på stan

va duktiga ni är som pysslar. jag är så himla ohändig- fastnar oftast i klistret o kletar färg på fel ställen. Vi brukar skriva julbrev istället (jag vet så... så himla pretto)I år blir det nog i formen av en tidningssida
    tools.fodey.com/generators/newspaper/snippet.asp

• Linum

Jajemän! Har flera stycken fina som jag köpte på stämpelmässan. Köpte färdigskurna kort också, så slipper man pilla med det...

• Nides

Kan ni som gör egna julkort ta med er lite exemplar så man få se hur ni gör!?!?!?!

• Carma07

Jag tar med en del av pyssellådan. Blir så mycket att bära annars. Tar med lite kort och julstämplar. Blir nyfiken på dina stämplar Linum. Antar att vi var på samma mässa då. Jag har nog varit på alla som har varit häromkring sedan förra året

• TezzAmore

Linum & Carma: Jag är ju nybörjare så jag har inte hunnit bygga upp min samling stämplar än. Har några små stämpar med blommor och en med ett stort hjärta! Tänkte gå till Panduro och köpa någon med god jul och lite andra julmotiv på. Jag kan ju ta med mig alla kort som jag gjort hittintills i såfall. Det sista jag "upptäckt" är embossing och att inka kanterna. Köpte en liten mörkröd Versa Colour stämpeldyna som passade perfekt till julkorten! Ni får jättegärna ta med er lite så man får inspiration! Jag är som sagt, nybörjade i ämnet!

• TezzAmore

En helt annan fråga, har ni någon låt som är "er låt"?

• Carma07

Tezz: Nybörjare hmm. Då ska det bli kul att dra med dig djupare ner i träsket

Vi har nog ingen speciell låt, men däremot så är Dire Straits vår grupp

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?