• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides

hehehe eh ni fattar vad jag menar?
    Sitter på jobbet o skriver snabbt så jag byta fönster. hahahaha

• Nides

En fråga: Vad menas med OT som det står på vissa trådar?!?!?!

• Fröken Malm

Off Topic,

alltså nåt som inte har med bröllop att göra....

Jag var tvungen att fråga vad "puffar" betyder! Nu vet jag.....hehe!

• TezzAmore

God morgon kära vänner! Steg precis upp... middagen i stan var lyckad. Vill ni ha en fin köttbit ska ni definitivt gå till Jensens i Brunnsparken. Tyvärr har jag blvit görförkyld över natten! *stön* Just nu känns det som att jag har en stor potatis i halsen, huvudvärk och 38,1graders feber.... Jag känner mig jätteynklig just nu...

Carma, tack för mailat! Går igenom det när jag känner mig bättre...

Tur att jag blev sjuk nu i början av veckan, då är jag ju troligtvis frisk tills på söndag. Jag tänkte ta bilen dit, om det är någon som vill ha skjuts? Jag bor i Kortedala och åker ju förbi stan på väg till bauti. Kanske kan jag plocka upp folk på tex. korsvägen?

Jag ska gå och göra nyponsoppa och kura ner mig i soffan igen...

Jag tittar in någon mer gång under dagen eller kvällen..

Kramar på er alla!

• TezzAmore

Fröken Holm! Gissa vad som damp ner i brevlådan nyss? *tada* Brev från Stora H!!

• Fröken Malm

YES!!! Ska hem och titta.

//Fröken Holm

• TezzAmore

Malm, jag ber om ursäkt! Jag är lite förvirrad just nu!

Nu har jag precis gjort lite nyponsoppa och ska lägga mig i soffan och titta på dåliga tv såpor!

• bauti

jag skickar ut ett mail med adressen till er

• bauti

Tjejer ni har mail.........

TezzAmore: kolla tv4. Hem till gården, det e inte mycket som slår det *fniss*

• Linum

Vi har ju två nya fikasugna bröllopsplanerare. Var är de? De måste ju också få vara med och leka på söndag.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?