• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Ab fab

God morgon. Idag tog jag sovmorgon o var inte på jobbet förrän 09. Så skönt. Var på 90 min yoga igår o är lagom öm i rumpan idag

14.00 är perfekt. Café Vallgatan är ju stort så där borde vi ju få tillräckligt med plats. Det skall bli så kul att träffa alla igen!

• Carma07

14:00 funkar för mig. Jag är som sagt dålig på fik och har aldrig varit där (tror jag inte iaf), så jag nappar på den idéen om ni tycker stället är bra Kul att ses igen

• Ab fab

Jag har ingen arbetslust idag. Det är mycket roligare att titta runt på BT istället

Vi kan väl träffas 14 vid Kopparmärra - det är ju alldeles brevid Café Vallgatan

• Nides

Morgonpigg kan jag inte kalla mig själv.. men oftast så är jag på jobbet runt 6-tiden för att sen kunna åka hem runt tre med gott samvete.

Då träffas vi kl 14.00 vid kopparmärra o går till vallgatan!!

Fröken Malm; Visst är det tråkigt när ens frisör slutar. Du hittar säker någon som är lika duktigt.

Lykke; vilken yoga typ tränar du?

• Carma07

14:00 vid kopparmärra! Dit hittar jag

• Ab fab

Hmmm... vet inte riktigt... det är en typ av poweryoga på gymet. kul är det åtminstone )

jag har ju en frisör som jag gillar enormt mycket. jag har bokat henne till mitt bröllop men jag vet inte om hon är bra på bruduppsättningar eller inte. hon har gjort i ordning brudar sen sent 80-tal (jag fick ju kolla på hennes album senast jag var där. hur kul som helst)

• bauti

Kl. 14.00 kopparmärra. Vallgatan har stans goaste cesar sallad. Yami
    Fr. Malm: Jag tar med mina frisör upplevelser på söndag.

• Nides

Lykke, ok! Jag trodde du tränade yoga på nån yogacenter!

Vallgatan hade stans bästa pasta med pesto. Är inte riktigt lika god. Men duger fortfarande!

• Linum

kanelbullepåvallgatn *mmmm*

• Ab fab

jag får väl smuggla in några skumtomtar fast det kanske räcker med bilder på Knut istället.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?