• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Ab fab

Nu sitter jag här o låter som en amerikansk frikyrkopastor - You have seen the light.

• TezzAmore

Tack Lykke! Jag ska nog bli frisk nog till på söndag, har ju tre dagar till på mig att att repa mig! Jag har verkligen sett fram emot träffen! Skulle vi ta med oss något? Jag vet inte riktigt vad jag har att ta med...

• Fröken Malm

Linum,

Du kanske får ett pris på söndag!

Varför jag frågade om Skiathos var för att vi funderar på att åka dit på "för-bröllopsresa" innan höstens resa till Australien.
    Bara komma bort direkt efter bröllopet och smälta alla intryck och ligga och slappa på en strand! Åhhh, längtar till solen och värmen!

• Linum

Fröken Malm: det låter som en jättebra idé. Jag tror alla vid förra träffen var rörande överrens om att man ska åka iväg ett par dagar efter bröllopet. Grekland är ju aldrig någonsin fel!

*längtar efter den nya dumstruten och blindstaven*

*fniss*

• Nides

Hej tjejer..

Hoppasalla är goda o glada idag.

Lykke; Lider med dig, ingen arbetslust här heller.

Fröken Malm; jag har inte vart i skiatos, men kan varmt rekomendera Lefkas. Denna ö är heeeeeeeeeelt underbar. Fullsändig kär i den ön. Vi var där på vår första riktiga semster ihop. Det är ingen party party. De flesta som åker dit är par.

Tezz; kul o höra att du mår bättre!!!!

• Fröken Malm

Vi vill gärna åka på måndagen efter bröllopet och genast fanns det mindre att välja mellan eftersom de flesta charterresorna avgår på söndagar kl 06.45...... MAH! Då har jag inte sovit många timmar, efter kvällens festligheter!

• Ab fab

Kan det inte vara en tanke att åka från Köpenhamn. Tåget går ju direkt från centralen till Kastrup. Hyfsat snabbt o billigt. Visst var det i maj ni gifte er. Det går ett flyg 1615 till karpatos. måndag går det till preveza

• Nides

Åker man med apollo till lefkas så går flyget mån. på eftermiddagen vi 5 om jag inte minns fel. Ni åker i maj va?? Då är nog inte vattenfallet torr som när vi var där.

Det är värt o kolla. jag kan maila min favvokort från resan till dig!

• bauti

Halloj tjejer.
    Tezz: ta och gör en husmorskur så du blir bra tills söndag. Vitlök är bra för allt! Eller ta en varm cognac.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?