• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Jag tar med mina bröllopsgrejor, dator och mina nyligen monterade julstämplar (vem det nu var som ville se dem?)

• TezzAmore

Linum: *sträcker upp handen*

Jag var en av dom som ville se!

• TezzAmore

Midsommar07: Jag behöver be dig om en tjänst... skickar över info på mailen...

• Linum

Jag är f*n klistrig om fingrarna fortfarande... monterade stämplar på löpande band i morse. Nu är det Cityakuten - so long flicks!

• Fröken Malm

Ciao Ladies, nu ska jag iväg på Body Combat och få itlopp för mina aggressioner!

Hörs imorgon!

• Fröken Malm

UTlopp, ska det stå.....

• Nides

Woooooooooooooooooooow.. var borta i knappt tre timmar och fem sidor senare är jag här.... Hahahaha denna tråd växer o växer...

Jag sitter här läser genom allt o fnissar för mig själv..

Bauti; bambatant Du kommer att vara sån där bambatant som småpojkar tappar saker för att du ska plocka upp de. Vi hade en sån i kiosken när jag gick i högstadiet. Hon var väldigt välutrustad och pojkarna ville alltid ha det som var längst ner... *asg*

Vi blir ganska många på söndag ju. Själv ska jag jobba först.. bläääääääää
    Hatar mitt jobb just nu!!

• bauti

Kan inte sova *suck*. Och inga som e vakna här. Gubben sover å Linus e mer intresserad av att jaga sitt eget ben än att gosa med mig. Jaha, vad skall man med man å hund till??? Jag skall satsa på en trädgårdstomte. Vad jag hört så verkar dom vara väldigt trogna.

Sov sött

• Fröken Malm

God Morgon!

ÄÄÄÄNTLIGEN fredag! Var på jobbet tidigt idag och satte upp adventsljusstakarna och tände ljus så det är riktig mysstämning!!!

• Ab fab

Är det advent i helgen*förvirrad* Är det inte nästa söndag?

Fredag är trevligt.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?