• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Hello!

Har en fil med massa bilder och länkar som jag sparat. Började skriva ut den (är på 43 sidor!!) och så tog färgen i skrivaren slut! ***AAAAH* Tar med mig lite grejer som jag samlat ihop. Har ju ingen bärbar dator att ta me, så jag får nöja mig med pappersversionen!

• TezzAmore

Det är saker som jag sparat ihop, tex. en bild på en tjej med en brudklänning som sitter illa som bara den, då har jag lagt till en liten textrad: INTE SÅ HÄR!

Sedan är det frisyrer, tårtor, dukningar m.m. som jag samlat på mig... Får fixa skrivaren till nästa träff istället!

• Fröken Malm

Jag har suttit och klippt ut från alla mina bröllopstidningar! Ska bara klistra in dem i nåt snitsigt block eller nåt....

• Linum

Fröken malm: Det har jag också funderat på - snygg klippbok som man kan spara allt i. Måste vara kul att ha efter bröllopet! Kanske man skulle inhandla en sådan på söndag. Man behöver ju faktiskt inte spara alla tidningar...

• Ab fab

kolla era mejlboxar om en stund- fredagskul

min m2b blev dragqueen... jag blev skitstövel....

• Linum

Jag blev gay dansare...precis som min sambo... hur går det att förklara för våra futurumbarn?.. *asgarv*

• Linum

Skriver jag halva mitt namn blir jag säpoagent. Tror att jag väljer det istället för gay dansare...

• Ab fab

hmmm klart bättre än skitstövel åtminstone

Det är nog bra att vara säpoagent... det klart bli svårt att berätta för dem att mamma är gaydansare....

• Linum

Knut August är för övrigt flygvärdinna *jättegarv*

• Linum

Om man tar bort h:et i mitt efternamn blir jag president! Det slår nog både gaydansare och säpoagent!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?