• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Fröken Malm

lykke07,

Tack! Ville inte nämna det själv. Tänkte att mina sketna jeans, solkiga T-shirt, trädojor, pipskägg och kepa inte hör hemma på ett sånt ställe.......

• Ab fab

det är ju precis så jag kommer ihåg att du såg ut.... hade duinte skinnväst också*s*
  • TezzAmore

Tack fröken Malm för att du vågade klättra ur garderoben eller ska jag säga lastbilshytten istället? Jag tycker också att vi ska byta ställe på söndag så kan jag ha på mig min favoritklädsel, min flötiga, rutiga flanellskjorta!!

Not!

• Fröken Malm

Apropå flötiga truckers, måste berätta en historia från när jag och 6 svenska (alla blonda för övrigt) var på Road Trip till Memphis i USA. På hemvägen skulle vi stanna och äta frukost¨så vi hann in i Arkansas, och stannade på ett ställe längs motorvägen. Det stod en massa trucks uppradade utanför och när vi kom in, blev det knäpptyst, alla vände sig om......Alla hade cowboyhat, pipskägg och just ovan nämnda kläder.......Och stekt ägg var dagens special! hahah! Vilket jäkla minne......

• Midsommar07

Vi skall gifta oss utanför Båstad den 30/6. Blev lite sugen på att hänga med er på söndag, jag tycker till och med om flötiga äggmackor :)

• Ab fab

Klart du skall följa med Midsommar. jag var riktigt nervös innan vi träffades första och enda gången men alla var kanontrevliga o jättegulliga

• bauti

Vi e inte så knäppa som det kan framstå här i bland. Eller????

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?