• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Jag kan rekommendera Poros också. Vill man bara ta det lugnt och bada och sola, så är Poros bra. Liten ö, bra restauranger och härliga stränder. Ligger vid Peloponessos, där det finns massor av kultur att se (korinthkanalen och Mykene bl a).

• Midsommar07

Tezzamore:
    Jag är lite nyfiken bara.. Jobbar du för Manpower?

• TezzAmore

Bauti: Tack för tipset! Håller med om att vitlök är bra för det mesta!

Midsommar07: Nu blir jag nyfiken, hur kommer det sig att du frågar det? Jobbar du själv där?

• Midsommar07

Det är ju ganska så långtänkt men inbland är ju världen liten.. Jag jobbar för dem och vikarierar just nu för en tjej som har ett namn som passar ditt nick. Hon jobbar som receptionist på ett volvoföretag, är det möjligtvis du?

• bauti

Jag har just mailat iväg en ansökan. E närvös,tänk om jag får det???
    Världens bästa tider, m-f 10-16. På en skola, så jag får skollov utan att plugga , jipppi

• Fröken Malm

Bauti,
    Hoppas du får det, håller alla tummar som finns!!
    Vad för slags jobb söker du?

• June2008

Så har ja läst rätt nu? Sön 14 kopparmärra

Och vad ska GBGs damerna hitta på? :)

• bauti

Fröken Malm: jag hoppas på att bli kallad bamba tant ett år framöver.

June2008 : japp, 14.00 kopparmärra. sedan bär det av till cafe Vallgatan.

• Linum

Söndag kl 14, Kopparmärrrrrrra! *häpp*

Kul att du vill gå med, june2008! Jag gifter mig i oktober nästa år, så jag har inte heller kommit så långt i planeringen.

• bauti

Fick just en bild i huvudet på hur en bamba tant ser ut *huuu*. Inte direkt lik mig *asg*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?