• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • dolly5

Hur många är vi? Om man inte är för många finns ju massa mysiga kafeterier i stan, både vid kunsportplatsen, vasa....osv...finns många :)

Hur e det neda?? :)

• Linum

Jag föreslår i så fall Vallgatan. Det är ganska stort och brukar inte ha massa störig musik, dessutom finns det gott om mysiga stolar och soffor.

Done deal?

• Carma07

bauti: Inga problem. Vi träffas på stan istället.

Jag är dålig på vilka fik som är bra stan och vad de heter, så jag litar på er. Ska vi börja fundera ut någon tid som passar oss. Blir två- eller tre-tiden för tidigt?

• Nides

Go'morn go'morn alla glada brudar..

En sån härlig morgon...
    Dolly: Jag mår bara bra tack!! Undrade vad det blev av dig men nu är du tillbaka.

Hoppas att du mår bättre idag tezz.
    Angående tiden så tycker jag att två blir bra. Tiden går ju såååååå fort.
    hmmmmmmm sköna soffor låter bra!
    Goerge Du Wall tycker jag är så himla mysigt men nu har de tydligen ändrat lite där så jag vet inte...
    Ös på med förslag...

• Carma07

God morgon.

Nides: Vad du är morgonpigg idag.

• Fröken Malm

Good Morning!

Kl 14 på söndag funkar för mig. Kom vi fram till nåt ställe?

• Fröken Malm

PANIK!

Skulle precis boka tid för slingor och klipp. Då visar det sig att hon blivit uppsagd och inte jobbar kvar.......och hon som ska göra min bruduppsättning!!

De ville inte säga vart hon tagit vägen....
    Jag som ville att nån som "känner" mitt hår ska göra brudupssättningen......buhu!

• Linum

Fröken Malm: Du hinner klippa flera gånger innan bruduppsättningen skall göras. Frisörer brukar vara duktiga på att "känna" håret snabbt. Oroa dig inte! Det kommer att gå jättebra!

• Linum

Kl. 14 på söndag blir jättebra. Var det någon som nappade på Café Vallgatan? Det ligger alldeles vid Kungsportsplatsen och är ganska mysigt.

• Fröken Malm

Ja det är sant, men så vill man ju hitta rätt frisör och det är ju inte säkert man gör i första taget.....

Nån som har en kanonbra frisör?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?