• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Fröken Malm

June2008,
    Förbered dig på en eftermiddag med bröllopssnack och idéutbyten.....

Botaniserade bland mina bröllopstidningar i förrgår och upptäckte att en av tjejerna på framsidan var min kompis som jag umgicks med i USA när jag var au pair, som jag tyvärr tappat kontakten med. Hahha! Hur kunde jag missa det när jag köpte den?? (Inne i lyckorus-dimman månne??)

• Ab fab

Bambatant... jag tror du kommer bli en väldans snäll o rar bambatant. Vad vill du bli när du blir stor?

Om ni behöver jobbsökningstips så hjälper jag gärna till. Jag har blev ju uppsagd för två år sedan. Gick en hel del kurser i att skriva CV o så efter det. Jag hade en coach som hjälpte mig kanonmycket

• bauti

Tack lykke. Då vet jag vem jag skall vända mig till när jag får stopp i maskineriet.
    Med det här att vad bli när jag blir stor, det vet jag fortfarande inte. Jag e nog inte stor än

• Linum

På tal om inget alls... sias caketopeer kommer in på NK i januari, om det nu var någon som var intresserad av den. Eftersom alla gifter sig på olika datum (nästan) så kan vi ku köpa en som får åka runt i stan! *hahahaha*

Jag tror att den kostar 79 kr eller nåt och finns i två olika modeller. Har faktiskt en bild på den om någon är intresserad!

• Linum

Bauti: Dags att krossa fördomarna! Bambatanter har alltid varit surkärringar, så det är dags att det blir ändring på det! Heja du! Har aldrig förstått att tanter som inte tycker om barn blir just bambatanter. Det är ju som att ha kennel och vara rädd för hundar...

• Fröken Malm

När jag var liten ville jag ville jag blir lastbilschaufför! Tyckte det verkade roligt att åka runt i Europa och se sig omkring..... Hu! Kan INTE se mig själv sitta och äta Schnitzel med Bearnaisesås på en sjaskig vägkrog! (Med ölmage!)

• bauti

Ta med bild tills på söndag.

Eller varför inte ha Knut som caketopeer, hihihi

• Fröken Malm

Mattanten vi hade i skolan var en äkta surkärring. En kompis klagade på kvartsamtalet och sa att "Gun i maten" var så sur och att hon var rädd för henne. Då sa lärarinnnan att man fick ha lite överseende med det efter Gun håller på att sluta röka!!!! HAHA!

• Linum

När jag var liten var min högsta dröm att bli hjärnkirurg. I böcker man ritade när man var liten i skolan, skulle alla andra barn bli "bonde som pappa" eller "fröken" eller något annat barnsligt gulligt. Lina 6 år: "Jag ska bli hjärnkirurg när jag blir stor. De tjänar mycket pengar, och så blir de inte lika blodiga som andra kirurger". Godmorgon världen...

• bauti

Vid närmare eftertanke så ville jag bli samma som farmor (ett av många favo yrken som barn). Hon var HUSMOR på en liten skola. Ahhhh, jag går i farmors bamba spår. :-0
    Men en dröm var oxå prinsessa. Gå omkring i gala klänningar dagarna långa.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?