• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Fröken Malm

Jag har också en konstig kollega. Imorse stod hon och väntade på spårvagnen så jag gick fram och sa hej. KOm då på att jag inte hade nåt 100-kort så jag gick in på Pressbyrån och köpte ett. När jag kom ut, hade hon flyttat 40 m bort....... Hrmpf!!

• Carma07

Godmorgon på er tjejer!

Vi har verkligen mycket att göra på jobbet nu så jag hinner inte vara inne här. Vad roligt ni har haft när jag har varit borta. Har läst igenom alla sidor och suttit här och fnissat för mig själv.

Linum: Jag var också intresserad av dina stämplar. Funderade på hur jag skulle göra nu när vi träffas på fik istället, men de tar ju ingen plats. Jag tar med några av mina stäpmlar och några av mina kort.

Kommer förmodligen inte kunna att hänga med här inne idag heller. Jag får ta igen det på söndag. Hör ni inget av mig innan så syns vi 14:00 på söndag. *YEAAHH* Kul att det kommer med lite nya också.

• Nides

Skönt att man har träffat ett härlig gäng här på BT då, och inga som bara flyttar på sig.

Linum jag var oxp intresserad av stämplarna!!

• Ab fab

Kolla det här receptet jag hittade under en annan tråd. TOMTAR!!!!

10 st rosa skumtomtar
    2 dl socker
    1 dl grädde
    50 g smör
    150g fint hackad vit eller ljus choklad

Smält skumgodiset med allt utom chokladen. När alla skumklumparsmält ha i chokladen och rör smeten slät. Häll ut massan i en liten form ( jag brukar olja den lite först) och låt stelna. Mums mums och garanterat onyttigt!

• bauti

Som om tomtarna inte innehöll tillräckligt med socker. Snacka om speed...

• Ab fab

japp ... man kommer hjula runt hela advent

• bauti

Nu skall ja in till stan och leta stämplar, papper ,grejor, saker mm.
    Skall oxå gå och göra nya fina julnaglar. Tror att det blir i rött ni till julen. Måste ju matchande tomten

• Little Mermaid

Hej tjejer!

Imorgon bär det av till Stockholm. Det ska bli kul med lite julshopping. Jag har inte köpt några julklappar än, så jag hoppas få köpt några stycken den här helgen.

Jag hade ju gärna hängt med på fika, men det får bli en annan gång. Vi har ju förstås några planeringsmånader kvar.

Ha en bra helg allihop!

• Fröken Malm

Ha det så bra i Stockholm!!! Hoppas du kan hänga på nästa gång, det är ju ett par månader till första bröllopet!

• Ab fab

Hoppas det blir en härlig helg i Stockholm. Hittar du några spännande butiker så säg till- nästa helg skall jag dit på besök

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?