• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Fröken Malm

Tjejer,
    Ska vi ta och skriva 30 inlägg till så vi kan fira 1000!

(Snacka om att ha lite att göra......)

• Little Mermaid

Oj, det kommer bli mycket att läsa ifatt då...

• Linum

Här kommer mitt första inlägg för idag!

Har precis varit på IKEA. Fattar inte att det är så många som går på IKEA mitt på dagen!

Det ska bli kul att ses på söndag. Jag tar med in dator, så kan ni får se på mina hosamlade bröllopsalster.

• Ab fab

Jag går ju ingenstans utan min dator så den kommer med också.

På måndag släpps biljetterna till Mamma mia på Scandinavium

• Linum

Hmmmmm...

Funderar över om jag någonsin innan skruvat ihop en pappkartong med skruv och mutter...

*funderar*

Svaret är nej.

Nu har jag i alla fall gjort det!

• Ab fab

Just nu skulle jag väldigt gärna vilja veta vad du gör Linum *nyfiken*. Varför skruvar du ihop pappkartonger

Jag har fått fredagsblues o längtar efter vin o min soffa

• Fröken Malm

Är det pappkartonger inköpta på IKEA? Tror jag sett såna....

Var på IKEA i tisdags och skulle köpa värmeljus men kom hem med kuddöverdrag, diskborstar, plantor, vas, toaborste, diverse julpynt och presentpapper......huvva!

• Linum

Som sagt...jag undrar också varför i hela fridens dar man ska skruva ihop dem...

Jag har köpt fina blodröda papplådor med stålhörn på IKEA. Någon gång i framtiden tänkte jag lägga räkningar i dem, istället föör att ha dem på kylskåpet. Jag gillar egentligen inte papper på kylskåp, men det är ganska praktiskt.

Sitter och skriver en önskelista inför julen också. Jobbar? Nej... det är ju fredag - man måste börja nedtrappningen inför helgen idag. Alltså - inget ansträngande jobb (förutom att skruva ihop pappkartonger...)

En rejäl sherry hade inte suttit fel nu.

• Fröken Malm

*Längtar efter sushi*

Två timmarn kvar......

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?