• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Linum: jag vet! *aaah* Jag klickade på länken och blev nästan chockad och tänkte, kan man verkligen ha på sig nått sånt?

• TezzAmore

Hahaha! Ja, det låter typiskt Samantha!

Jag glömmer aldrig när hon sa:

"I´m a trysexual, I try everything once!"

Hahaha!

• bauti

lykke: hundaffären var stängd i dag *grrr*. Det får bli en tur till la strada i morgon igen.

Har varit å provat min brudklänning idag igen. Har bestämt mig. Det blir den som jag fastnade för först. Men beställer det i vinslöv, dom e 1700:- billigare än ramona. TJOHOOOO vad glad jag e
    Skönt att kunna pricka av två tunga saker, lokal och klänning + Linus (hunden) frack. Sen var det inget mer va

• Carma07

God morgon på er. Idag har jag verkligen ingen arbetslust, men det är väl bara att bita ihop.

bauti: Vad skönt att få ordnat de sakerna. Själv har jag inte börjat kolla på klänning ännu. Det börjar väl bli dags

• TezzAmore

Fröken Malm: *fnissar* Såg en lastbilschaffis precis som det lät "kloffeti kloff" om. Var tvungen att kolla och jovisst hade han träskor! Hahaha!

• Fröken Malm

Tezz,
    Mohahahahha! Du måste ju vara i himlen, du spanar väl på lastbilschaffisar dagarna i ända eller?

Igår klämde jag 4-5 avsnitt av SATC, skrattar högt varje gång!!! Miranda var höggravid och hade sån sexlust att hon bad Steve om ett "mercy-f**k! Hahahha! Roligt ord!

• TezzAmore

Kan inte fatta att de kunde lägga ner en sån bra serie... Desperate Housewifes är bra men SATC var bäst!

• Little Mermaid

Synd att det aldrig blev en film av Sex and the city. Tror det hade varit kanon. Går och undrar hur det gick mellan Big och Carrie efter återförsoningen där i slutet.

• Fröken Malm

Ja, fast jag tycker fortfarande att hon skulle tagit Aidan......och tacka GUD för att hon inte valde ryssen!!! Blä!!!

Bravo att Miranda och Steve, eller "singelpungen" som Samantha kallar honom, gifte sig.

Vad ledsamt egentligen......man lever sig in i en TV-SERIE på detta viset....

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?