• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Nu har hon funderat lite, och kommit fram till att det faktiskt hon som är lång - inte tvärtom...

• Nides

Vi har inte funderat så mycket på sånger vid vigseln och så.. men första dansen kommer vi och dansa till "At last" men Etta james... Så himla vacker...

Måste hitta nån soloist som sjunger. Har ni någon att rekommendera?!?!?

• TezzAmore

Nides: Åh, den är jättefin och passar jättebra som första dans!

• Linum

www.stinak.se - svinduktig tjej som jag kände för ungefär 10 år sedan. Hon lär ha utvecklats mycket efter det. Går på musikhögskolan i Gbg och fick Taubestipendiet i år. Det är nog lite hennes typ av musik. Hon sjunger i kyrkor också tror jag.

• Nides

Den är helt underbar.. jag blir alldeles till mig varje gång jag hör den.. Tycker texten passa så fint!
    "At last my love has come along
    my lonely days over
    and life is like a song"
    mmmm
    Ser oss dansa i våra fina kläder... Önskar att det var snart...

• Fröken Malm

Tezz,

Jag är så feg! Jag kunde inte med att ringa, så jag skickade ett SMS till SH. Hehe! Får se om han hör av sig!

Jag känner mig så duktig, har varit på Body Pump på lunchen! Har börjat med träningen på allvar nu, vill ju inte att nån ska tro att jag är "mumin-mamman" på bröllopsdagen!

• Fröken Malm

Tezzan,
    Jag har nu pratat med Jan, han ringde tillbaka. Han håller på med kontrakten och är inne i augusti månad för nästa år. Han hoppas kunna bli klar med dom i helgen! Så ni kommer nog få erat också! Han sa att det är många som hört av sig, eftersom de börjar bli oroliga. Hehe! Inte bara du och jag som är bridezillas!

• TezzAmore

Puh! Va skönt att höra! Ja, det finns nog värre tjejer än oss! Hehe! Kan du fortf. få såna där "tihi, jag ska gifta mig nästa år?"!! *tjejfnitter*

Jag har en sån dag idag! Har kännt för att höra små klädjeskutt flera ggr.

• TezzAmore

Hahaha!! "Jag inte prata bra svenskan"!

..."Har kännt för att höra små klädjeskutt flera ggr..."

det ska ju va har känt för att göra små glädjeskutt...!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?