Little Mermaid: Kom att tänka på en sak som tanten i bröllopskläderaffären sa till mig... Jag är ingen stl.36 och innan besöket hade jag haft hemska tankar om att jag inte skulle hitta någon klänning pga. av min strl. Att tanten skulle titta på mig och gå till en stång, titta på mig och säga "ja, om man tittar på din strl. så har vi dessa tre att välja på, men så är du ju kort också, då har vi bara denna kvar"! Och så plocka hon fram ett stort vitt lakan!!
Tack o lov hände ju inte detta... Dessutom berättade hon att de tjejer som var lite "mulligare" har betydligt lättare att hitta den där perfekta klänningen än de som är strl36. De tjejerna får så otroligt många fler klänningar att välja på, medans sådana som jag hittar den rätta för min kroppstyp väldigt snart. Tydligen verkar det stämma då jag hittade min på första försöket! Så mitt råd till dig, om du är en "liten" tjej så kan det vara en bra idé att börja leta ganska snart! Dessutom är det ju jättekul att prova, man känner sig så himla fin!