• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Ja, jag hoppas också att han är ok... han såg lite skakad (men inte rörd, hehe!) ut när han åkte, men det ska nog bli bra. Tack o lov träffades inte pupillen utan bara det vita området.

Jag håller med om att vägen till mannen hjärta går via magen, problemet är att då går det oftast genom min mage me! Hehe! Finns det någonstans i stan man kan köpa praliner? Alltså som inte är mitt i stan. Jag har bilen och vill inte in i stan och krångla. Jag har köpt praliner i en affär på Allum i partille några ggr. men det ligger ju liksom åt fel håll...

• Ab fab

var är du? det finns en bra chokladdel på Focus i Gårda

• TezzAmore

Jag är på Hisingen vid Stigs Center. Nära Coop och Ikea. Fast jag åker ju förbi Focus på väg till Mölndal.

• Ab fab

det borde finnas en chokladbutik i mölndals centrum men vet inte det tyvärr

• TezzAmore

Men Focus kan ju vara nått! Var någonstans? Nere vid Kvantum?

• Ab fab

Ja i själva ICA hade de chokladdisk. Det är ju över ett år sedan jag bodde där ( ja inte på ICA...) så de kanske har ändrat men vid bröddisken fanns det praliner

• Linum

Jag instämmer med lykke: Focus är jättebra på pralinisar. Dessutom är det enkelt att parkera där. Vi brukar åka dit och strsa omkring i affären i någon timma ibland, bara för att gå därifrån med allehanda gottegrejor. De har såååå goda honungsgriljerade revbensspjäll!!! Ostdisken går inte heller av för hackor!

...och chokladen.... mmmmmmm

• TezzAmore

Jag får googla och se vad jag hittar!

Pappa ringde nyss, en sjuksyster kom precis och hämtade A. Jag frågade om han hade haft mycket ont och pappa trodde det... *suckar*

Min lille älskling!

• TezzAmore

Linum: Så de har chokladdisk där? Då blir det nog en snabb tur förbi Focus. Tack så mycket tjejer för tipset!

• Linum

Hoppas att det går bra för honom *håller tummarna*

Själv är jag skitdeppig idag och vill bara byta jobb hela tiden... Jag hatar försäljning, och det är precis det jag jobbar med. Det är ju bra... *suck*

Någon som har ett vettigt marknadsföringsjobb och kasta på mig?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?