• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Ab fab

Hej
    när det gäller helger är det tajt för mig fram till jul- jag har rätt mycket resor inbokade tyvärr men kan söndag 26/11 vara något att tänka på?

• Nides

söndag den 26/11 kan jag oxå och kan även andra dagar så som det ut nu. Synd att det blev så med den 24. Såååå typiskt!

• Carma07

Den 26/11 kan jag oxå.

Nides: Det gör inte så mycket att det inte blir den 24:e. Vi kommer hinna med fler gånger Eller hur??

• Ab fab

Nides
    det är ingen fara- vi klart vi kommer hitta en annan dag. Före jul är ju mycket men sen kommer trista januari och februari-perfekta månader för att drömma om bröllop!

• TezzAmore

Jag tror att jag kan den 26:e. Håller med Lykke att Januari och Februari kommer vi ha gott om tid över för dagdrömmar om bröllop!

• TezzAmore

Ha en trevlig helg tjejer! Nu ska jag och sambon åka ut till landet och mysa framför brasan! Kram på er alla!

• Carma07

Trevlig helg!! Snart ska jag iväg och bowla.

• Ab fab

Ja trevlig helg på er alla. Vi skall också bowla nu i kväll, i morgon väntar dammiddag. Vin o skvaller

• bauti

Linum: TACK!!
    Linus lär bli dö söt. Sista bilden e en Linus vovve, men han har inte den frisyren.

Vi får kolla på ett nytt datum. Jag åker till spanien den 10/11 - 19/11, men annars så kan jag.

Ha en underbar helg i vinter solen

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?