• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Nides: Hemma hos dig låter kanon!

• Ab fab

17 kan jag inte. 24 skulle nog kunna gå- eller det måste gå. det är den enda fredagen före jul som jag är hemma.

Hemma hos Nides låter himla trevligt. Spice på Kungstorget är den bästa sitta-ner-thai tycker jag men egentligen har jag inte varit på så många- det är ju mest take away när det gäller thai.

• TezzAmore

17 Nov. kan jag inte. Ska ha födelsedagskalas på lördagen. 24 Nov. passar mig bättre! Take Away blir väl bra!

• Nides

Thai haket nedanför mig är inget fancy ställe, de har inte så himla mycket på menyn heller, men så himla gott!!! för 50:- kr blir man så himla mätt hahaha.
    24 låter bra för mig med. måste bara göra mig av med min blivande. men det borde inte vara några bekymmer. Annars kan han leka bartender, hahaha

• TezzAmore

Nides: Hemma hos dig bli ju jättebra, för mig iaf! Det går en spårvagn direkt hem till mig därifrån du bor så jag slipper tom. byta!

• Ab fab

AHA
    det ser ut som vi har en dejt

• Nides

Ja just det, där bor du!! Thi thi...
    Va bra!
    Få se hur många vi blir i min lilla tvåa.

• Carma07

Jösses, vilken fart det var på er på morgonen. Har inte öppnat upp min dator förrän nu. Roligt med ny träff. Den 24:e passar mig bra också.

Ang bröllopsresa har vi inte alls pratat om det. Just nu är vi glada om vi kan knåpa ihop till ett bröllop. Resa kan vänta till senare.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?