• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides

Hallå tjejer!!

Guuuuuuud va skönt att bara slapppa..
    Har inte gjooooooooort nånting under helgen. ska iväg o träna sen och sen slappa ytterligare..
    hahaha

Ha en skön sönda'.

Kram

• bauti

Hello girls
    Har haft en super helg. var med vänner å åt på Rumpanbar i går. Ruskit bra mat för en spottstyvel. Vi blev så nöjda att vi var där i dag oxå och käkade lunch (söndagar e det ät 2 betala för 1 ). Rekommenderar er att kolla in där om ni har vägarna förbi.
    Hoppas eran helg varit lika bra. TezzAmore, hur var din London helg?

• Carma07

Hej på er!

Har också haft en slapparhelg. Skönt det. Imorgon ska jag upp supertidigt!! Vi åker till Norrland imorgon och blir borta några dagar. Ännu inte bestämt hur länge det blir. Blir nog hemma till helgen igen iaf.
    Ha det bra!

• Ab fab

En bra helg - middag o bowling i fredags, dammiddag i lördags, fixardag hemma igår.

Missat att beställa bakelser idag- attans.

• TezzAmore

God morgon Tjejer!

bauti: Jag var i London i September, det var Fröken Malm som skulle åka dit i helgen och mysa. Jag var bara *avis*!

Helgen var jättemysig! När vi kom till huset var det ju svinkallt, men efter ihärdigt eldande och en liqör 43 innanför västen blev man varm och go. Jag måste bara berätta att jag lagade till värsta lyxmiddagen i lördags. Jag hade köpt en bit oxfilé på Coop, så det blev oxfilé med grönpepparsås, bakad potatis och blandsallad med fetaost! Behöver jag säga att det smakade ljuvligt!?! Jag hade fått för mig att det var jättekrångligt att laga till oxfilé, men så såg jag Mat-Tina göra det för 2 veckor sedan och det var ju inte alls svårt! Jag äääälskar en god bit kött! *dräägel*!!

• Linum

Här har också helgen varit bra. Vi fick ett tokspel på allt vad viktväkteri heter i lördags, och käkade ostbricka till middag...
    Två hårdostar med enormt mycket smak, en opastöriserad brie, två olika sorters ölkorv, parmaskinka, vindruvor, ciabatta med soltorkade tomater, inlagda vitlöksklyftor och oliver. Till det ett kraftigt rödvin. Och "Shall we dance". Tjohoo! Det var inte många points i det inte!

Man måste ju faktiskt leva också...

• TezzAmore

Linum: Håller med! Det är ju inte förbjudet att unna sig och leva gott någon gång ibland! Jag menar, vad är det värsta som kan hända? Att himlen trillar ner? *s* Nä, att man går upp några gram, men det går man väl snabbt ner igen om man sköter sig bra annars! Kämpa på och glöm inte att njuta! Vad är bäst, att vara smal och olycklig eller "normal" och lycklig?

Ps! Jag jobbar inte som säljare på VV! HAHAhaha!

• bauti

TezzAmore. Sorry, jag vet inte vad som hände?? Jag råkar vara utrustad med guldfiskminne, eller kanske börjar bli senil . Gör ett nytt försök.

Fröken Malm: Hur var London??

Usch, jag har haft mardrömmar angående bröllopet. Skall jag behöva plågas till augusti nästa år blir jag ett fall för psyk.
    Det kanske ordnar sig när lokalen e klar. Skall ringa Dicksonska Palatset och Ordenhusen i dag. Hoppas att jag e den miljonte kunden, så bjuder dom på allt. Drömma kan man alltid
    Vi fick veta att m2b`s far ställer upp med pengar . Det gåt ju åt rätt håll i alla fall

Kram på er @--{--

• Ab fab

bauti: hoppas du hittar något som ni gillar. Ordenshuset ligger ju helt ok- jag brukar vara på kalas där en gång om året. Trädgården är vacker, terrassen trevlig, sen kanske det inte är det tuffast huset i stan. Dicksonska- när man läser vigselannonser ser man det ofta numera. Har inte varit där- hoppas det är bra.

Lite ost o rödvin borde gå på hälsokontot! Bättre än medicin!

• Linum

Jag lägger in alla förrädiska skumtomtar på hälsokontot också... Jag fattar inte att de varje år envisas med att invadera vår lägenhet. Små, mjuka, underbara, rosavita och alldeles förfärligt söta och äckliga... Varje år vid den här tiden knackar det på dörren, och in väller de i hela arméer. På standaret står det "Eat Us Alive". Vem kan låta bli det...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?