• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Carma07

De få gånger jag kommer iväg på träning numera på blir det Body Balance.

• Carma07

Karaoke-spinning?! Håller med lykke07; vilken kombination.

• Nides

Hallå tjejer...
    Oj vad mycket jag har missat, haft så mycket att göra. himmel..
    Men nu sitter jag vid mitt skrivbord o äter samtidigt som jag skriver.
    Det som inte fick hända hände. De bokade julbord den 24:e.
    Men det finns ju andra dagar. som vi förhoppningsvis kan träffas!
    Eller??

Fröken Malm: Ha en underbar resa och shoppa lagom!!!

• Carma07

Nides: Då tar vi en annan dag.

• Fröken Malm

Kanske en dag mitt i veckan? Får i såna fall ta det lugnt med drinkarna...haha!

Nides,
    Tack!

• Nides

Låter bra Fröken Malm, mitt i veckan alltså, vi kan dricka kaffe istället för drinkar. Då blir det äntligen Fika!!!
    hahaha

• Carma07

Mitt i veckan kan fungera för mig också. Som Nides säger; vi har ju inte fikat ännu

• Linum

Shit vad ni är skrivsugna idag!

Jag kan alla kvällar i veckorna utom onsdagar. Fika på Tintin (Engelbrektsgatan) kanske? De har ju mycket plats och ganska tyst omgivning. Goda bullar har de också ; )

• TezzAmore

Någon som har förslag på dag? Problemet med mitt i veckan är att det blir lite stressigare... iaf. för mig. Får tänka på att inte åka hem för sent och så då... på en fredag har man ju oftast inte någon tid att passa tidigt dagen efter. Men bättre med en kort stund fika än ingen träff alls!

• Carma07

Jag kan inte under nästa vecka. Men i övrigt är jag väldigt flexibel på dag som det ser ut nu.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?