• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Fröken Malm: Ve o fasa! Vilka problem vi har.... matt eller blankt? vitt, beige eller diamant? röda rosor, blåa eller rosa? Haha! Vi har det för bra här i sverige me alla sorter att välja på! Jag tycker tom. att det är jobbigt att köpa toapapper för att det finns så många sorter att välja på. Man kan ju faktiskt bli knäpp för mindre!

• Carma07

Tezz: För att inte tala om hushållspapper med alla söta motiv på

• bauti

Nu har jag beställt min klänning *tjhohoooo*

• Carma07

bauti: vilken lycka!! Skönt att kunna boka av en sådan "stor" post i planeringen.

• Ab fab

mitt största problem är ägg... ekologiska, frigående, närproducerade.... det slutar med att R får välja äggen istället

bauti-GRATTIS!

• Carma07

Med det är jobbigt med valen till bröllopet. Man vill att allt ska bli så bra som möjligt och inte ångra sig sedan. Dessutom ska man göra valen så långt i förväg att risken finns att man ångrar sig. *gulp* Ja,ja, det får bli som det blir. Det är ju trots allt inte det som är det viktigaste den dagen. Kul kan man nog ha ändå fastän man valde "fel" färg, eller???

• bauti

Jag skall "BARA" (en förmögenhet) betala 1/2 priset så gör dom beställningen (resten av pengarna när dem kommer). Men vill gärna ha ok från dom att dom fattat VILKEN klänning det gäller. Skulle vara mindre kul att få hem något som jag inte vill ha.

• Carma07

Måste dessutom tillägga att jag lider av beslutsångest. Går det att bota?

• Carma07

bauti: Det skulle inte vara roligt att få hem fel klänning. Men den borde väl ha ett artikelnummer?

• bauti

jo det har jag. Men mailar man med bild kan dom inte kommma efteråt och säga att jag har sagt fel eller så.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?