• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Carma07

Har Swahns i Kungsbacka någon hemsida? *börjar leta* Vad jag förstår så har de väldigt bra priser och service.

• bauti

lykke, ingen utflykt till Hässlehol planerad. Men man vet aldrig?

• Ab fab

skall du inte hämta klänningen på MD (låg inte de i Hässleholm?)

• bauti

MB ligger i Vinslöv. Skall be att få den skickad hem. Jag har ju storleken klar och uppläggningen gör jag här hemma.

• bauti

bara 6 minuter kvar....
    sedan öppner MB.
    Skall nog vara den första som ringer i dag. Måste ju ha lite mål.. *fniss*

• TezzAmore

Carma07: Svahns har ju stort sortiment av Nixa, så kika på den hemsidan me! www.nixa.se

• Fröken Malm

Tezz,

Var på både Format och In-Ex. In-Ex var lite rörigt med mycket folk så där hade jag ingen ro att titta runt. Ska gå dit en vardag.

Format var också mycket folk varav en kärring trängde sig före i kön. Var vid det laget så trött att jag inte ens sa nåt om det.....

Men jag hittade två olika transparenta papper som jag har provat printa på och det blev bra. Så nu måste jag välja mellan ett matt eller ett glansigt. Varför alla dessa val?!?!??!

• Carma07

Tezz: Tack för nixa-sidan.

• Ab fab

ja Vinslöv var det ju. Skall nog göra mig en utflykt dit i vår tror jag

taner som tränger sig före i kön skall man slå i huvudet med handväskan

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?