• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • bauti

Halloj. Linus ny klipt, ser inte ut som en snöboll längre, mer en istapp.

Linum: visst var dom goa . Du får gärna sno iden.
    Var och besökte "hos hugo" som jag tror hundaffären heter. Inget speciellt så där. Har sett det mesta innan. MEN, en liten channel inspererad jacka med tillhörande basker. Gud va söt. Snabbt tryckte jag i Linus i den. Sedan höll jag på att dö av skratt. Han såg ut som en transvistit (hur nu en hund kan det???). Han tyckte inte det var lika kul som jag. Men desto lyckligare blev han när vi tog av den
    Ett skratt förlänger livet

• bauti

Ååååå, den var söt. Men jag skall göra våran topper själv. Våra monogram i serinit lera.

• bauti

det skulle vara direkt länkat till korten men ack nej. Du hittar säkert dit Ni andra oxå

• Ab fab

Bauti: Skämtar du ) Har plöjt igenom den sidan fleeeera gånger om man säger så. ursnygga saker

bara inse att jag har bott på fel hotell. inte någon av de som nämndes i artikel har jag ens varit på.. suck ohjälpligt ohípp. fast hotellet i warszawa, stod omnämnt i Elle som coolt... jag lever på det

• Nides

Hallå tjejer....

hehehehe ni har snackat i flera sidor nu... har inte orkat ta miig igenom de. vet inte vart jag ska börja. Jobbet ta kål på mig. men idag lyckades jag komma iväg o få köpa lite julklappar.

Och imorgon så är jag ledig och ska åka till Svahns. Jippi.. Jag har vart ganska lat med bröllopsplanering nu ett tag.

Så ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi väl av imorn..

MÅNGA KRAMAR/N

• Fröken Malm

Morrn!!

Hur står det till i mörkret??

Igår satt jag och min darling i flera timmar framför laptopen och designade inbjudningskort, vigselprogram och en stämpel. Bra att ha en kille som jobbar på byrå och kan det där med typsnitt, texter och design....

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?