• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Malm! Du måste berätta hur det gick igår! Jag har också funderat på att gå till MakeUpStore för sminkning... Ha en trevlig kväll själv!

• TezzAmore

Nä, men vad skrev jag???

Du måste berätta hur det var på MakeUpStore imorgon! KRAM!

• bauti

Tezz. kolla in dina monogram, dom e frärdiga. Jätte fina

• Nides

Nu har jag vart o provat min klänning... Oooooooooooooooooh såååååååååååå fin den var... Jag såg så smal ut i den!!!
    Men jag har inte beställt den ännu skulle vänta till februari för att se om jag har gått ner nåt. Håll tummarna att jag har gått ner. En forever yours blev det!!!

• TezzAmore

Va kul att du hittat din klänning! Va tyckte du om Svahns? Var det mycket folk? Kan du inte beställa den och om du går ner så kanske du kan sy in den?

• Nides

Hon var jätte trevlig!
    Det var bara jag o mamma där.. Så jag sprang runt där i mina underkläder.
    Visst kan jag beställa den, men hos skulle få både i storlek 40 och 42 snart. Så jag kunde få prova först innan jag beställer. Det är ju bättre att göra så lite justeringar som möjligt! Så nu ska jag träna järnet!!! :-P
    Det fanns nästan inga rea klänningar kvar. Det fanns i storlekar 34-38. Och en i st. 40 men den var ful. hahaha

• TezzAmore

Va skönt att ni var ensamma! Kom hon fram med tiaror och slöja med?

• Nides

Slöja bara! Jätte fin slöja... jag tror att jag köper en sån oxå när jag beställer kläningen...

• TezzAmore

hihi! Provade du några skor?

• Nides

Nej... Min bror ska fixa mina skor. Han jobbar med skor! Han skulle fixa de billigare..
    Har du köpt skor?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?