• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Nides och Linum! Ska ni till Svahns båda två idag?

• Nides

Vilken flashig hotell Lykke! Jag är helt övertygad om att den här helgen kommer att göra dig gott. Någon annan ska jobba!!!

I mitt cv har jag skrivit att jag gillar att bilindustrin är dynamisk och i ständiga förändringar... nåt som jag inte gillar något vidare just nu för tillfällt.

• Nides

Tezz jag gör de i Word... Jag kan göra åt dig oxå... helt kostandsfritt... hahhahaaha
    Jag har glömt vad din blivande heter... Ge mig första bokstaven

• bauti

Halloj.
    Gå in och kolla på
    medlem.spray.se/majeda/
    Hon gör monogram. Han har gjort till mig. GRATIS!!! kolla på våra intialer P & ja ni vet mitt.

lykke: Jag tror du glömt något inför helgen, MIG! Jag vill oxå bo så och dricka skumpa.

• bauti

Hahaha, Tezz, du har redan hittat tråden här ser jag. Han gör till alla som frågar. Våra blev jätte fina.
    För er som sitter som ? nu, inlägget heter monomgram JD i rosa.

• Fröken Malm

Nu ska jag till Make Up Store på make-up kurs som jag fick när jag fyllde år. Ska be henne lägga en brud-make. Spännande!
    Vill ju ändå att jag ska se ut som jag på bröllopsdagen och inte nån spackel-offer. Så diskret men ändå jag, satsar jag på!

Ha en trevlig kväll!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?